Olisi hyvä jos Elisa lopettaisi valehtelun, vääristelyn ja turhien lupausten antamisen. Välittämällä siis oikeasti asiakkaistaan. Ei vaan tyhjän lauseen kanssa. Miltei joka päivä oli ongelmia Elisa viihteen kanssa, niiden tallentamisesta sekä myös noin kerran kuukaudessa ei antanut katsoa ohjelmia. Luvattiin 50 megaa, olikin 10 megaa plus kymmenen muuta lupausta. Annettiin hyvinkin erilaisia ohjeita, riippuen kenen kanssa puhui. Myönnettiin että ovat Elisa omia bugeja/mokija, mutta silti sanottiin että ota maksulliseen omaguruun yhteyttä. Vaikka Elisan olisi pitänyt ottaa vastuu niistä. Todella epäystävällisistä palvelua Helsingin Itäkeskuksen myymälässä. Myös puolet puhelimen asiakas palvelijoista epäyställisiä. Kaiken kaikkiaan 0 suoritus Elisalta. En voi suositella kenellekään.
Miten elisa parantaisi palvelujaan
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi


