Miten elisa parantaisi palvelujaan

  • 7 February 2022
  • 9 kommenttia
  • 336 katselukerrat

  • Keskustelija
  • 3 kommenttia

Olisi hyvä jos Elisa lopettaisi valehtelun, vääristelyn ja turhien lupausten antamisen. Välittämällä siis oikeasti asiakkaistaan. Ei vaan tyhjän lauseen kanssa. Miltei joka päivä oli ongelmia Elisa viihteen kanssa, niiden tallentamisesta sekä myös noin kerran kuukaudessa ei antanut katsoa ohjelmia.  Luvattiin 50 megaa, olikin 10 megaa plus kymmenen muuta lupausta. Annettiin hyvinkin erilaisia ohjeita, riippuen kenen kanssa puhui. Myönnettiin että ovat Elisa omia bugeja/mokija, mutta silti sanottiin että ota maksulliseen omaguruun yhteyttä. Vaikka Elisan olisi pitänyt ottaa vastuu niistä. Todella epäystävällisistä palvelua Helsingin Itäkeskuksen myymälässä. Myös puolet puhelimen asiakas palvelijoista epäyställisiä. Kaiken kaikkiaan 0 suoritus Elisalta. En voi suositella kenellekään.


9 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Ikävä kyllä liian totta, omalta ja tuttujen kohdalla. Lopulta vaihtoivat operaattoria ja kas kummaa ongelmat loppui niin myös puhelimen kuuluvuudessa.

Elisassa olisi paljon kehitettävää ja jos joku Elisalla valtaa käyttävä alkaisi puuttumaan kaikkiin epäkohtiin ja kehitysideoihin, mitä tällä palstalla olisi. Tulisi Elisasta aivan erilainen yhtiö ja eiköhän tulos kasvaisi entisestään.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +15

Kannattaa äänestää jaloilla eli vaihtaa operaattoria. Tosin ongelmana on se, että esim. Telialla palvelu on ihan luokatonta ja luetun ymmärtäminen on outo käsite siellä. Toki Elisakin on vajomassa samalle tasolle.

smmr     kyllä vaihdoin DNA:aalle. Eipä sielläkään alkanut hyvin. Olen reilun kuukauden ollut ja samanlaista touhua. Ei näy ohjelma tietoja, melkein päivittäin sama ongelma. Kaksi kertaa olen käynyt DNA:aalla. Eivät uskoneet tai eivät ota vastuuta, vaikka olen ottanut noin 100 kuvakaappausta. Sitten kalasataman esimies, lupasi alennusta 9,90 x 2. Hän "unohti" kirjata se ylös. Menin sanomaan siitä ja se muuttuikin 6,90 X2. Olen todennut että kaikki huijaa. Ovat ystävällisiä myydessään ja kun tulee ongelmia, ollaan naama väärinpäin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Moikka @Smmr ja pahoittelut tilanteesta. Ei ole selvästi nyt palvelu meillä onnistunut. Laitatko asiasta yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi :lle, niin voidaan käydä tapahtunutta tarkemmin läpi? Kiitos!

Ketju siirrelty pois Ideapajalta sopivammalle alueelle.

@Keinotekoinen Pitääkö teillä ruveta pommittamaan jopa keskellä yötä toimitusjohtajaa/johtokuntaa eli kyselemään alaisten toiminnasta? Luulisi ylempi taho hermostuvan jossain kohti, jos muutaman viikonkin tätä tehdään isommalla joukolla.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

@KeinotekoinenPitääkö teillä ruveta pommittamaan jopa keskellä yötä toimitusjohtajaa/johtokuntaa eli kyselemään alaisten toiminnasta? Luulisi ylempi taho hermostuvan jossain kohti, jos muutaman viikonkin tätä tehdään isommalla joukolla.

@kurkitus kuten @Keinotekoinen totesi, selvitämme ehdottomasti tämän @Smmr:n tilanteen ja myös kaikki muut tapaukset, joissa on epäselvyyksiä.

Aloituksessa kuvaillun kaltainen tilanne ei tosiaankaan kuulosta siltä, että tilanne olisi mennyt niinkuin piti.

smmr minut on jotenkin ehkä poistettu Elisan toimesta täältä keskustelu palstalta, kun suoraan Elisan jatkuvista ongelmista, turhista lupauksista, valheista, vioista ymm.

Jaaha, eipä olekaan. Minulle tuli viesti Elisalta neljä päivää sitten että ("Laitatko asiasta yksityisviestiä @Omayhteisö-tiimi :lle, niin voidaan käydä tapahtunutta tarkemmin läpi? Kiitos!             Ketju siirrelty  pois ideapajalta sopivammalle alueelle.)  Oli tietysti pahoittelut alussa jne. Nimimerkki oli Keinotekoinen vihreällä ja Elisan logo. En ole ihan varma onko oikeasti Elisalta tullut viesti vai jokin muu?  Olen yli vuoden soittanut Elisalle noin 40-50 kertaa, käynyt Elisan liikkeissä 10-15 kertaa, lähettänyt sähköpostia ja palaute viestejä Elisalle noin 20 kertaa, jutellut esimiesten kanssa. Käsittääkseni siellä on hyvin paljon tietoa heidän omista ongelmistaan. Ainakin minun  yhteyden ottojen perusteella. Mutta nyt kun tuon asiat julkisesti esille, ovat muka että nyt selvitellään ongelmia. Nytkö Elisa pelkää julkisuutta ja totuutta? Ja en tiedä mikä se sopivammalle alueelle on? Ei ole Elisa kertonut. Voi voi Elisa, teillä on pakka ihan sekaisin?

 

 

 

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Jaaha, eipä olekaan. Minulle tuli viesti Elisalta neljä päivää sitten että ("Laitatko asiasta yksityisviestiä @Omayhteisö-tiimi :lle, niin voidaan käydä tapahtunutta tarkemmin läpi? Kiitos!             Ketju siirrelty  pois ideapajalta sopivammalle alueelle.)  Oli tietysti pahoittelut alussa jne. Nimimerkki oli Keinotekoinen vihreällä ja Elisan logo. En ole ihan varma onko oikeasti Elisalta tullut viesti vai jokin muu?  Olen yli vuoden soittanut Elisalle noin 40-50 kertaa, käynyt Elisan liikkeissä 10-15 kertaa, lähettänyt sähköpostia ja palaute viestejä Elisalle noin 20 kertaa, jutellut esimiesten kanssa. Käsittääkseni siellä on hyvin paljon tietoa heidän omista ongelmistaan. Ainakin minun  yhteyden ottojen perusteella. Mutta nyt kun tuon asiat julkisesti esille, ovat muka että nyt selvitellään ongelmia. Nytkö Elisa pelkää julkisuutta ja totuutta? Ja en tiedä mikä se sopivammalle alueelle on? Ei ole Elisa kertonut. Voi voi Elisa, teillä on pakka ihan sekaisin?

 

Kuvailemasi viesti on kyllä täältä OmaYhteisöstä - sivua hieman ylös selailemalla löydät sen :relaxed:

Huomasin, että olet lähettänyt myös viestiä OmaYhteisö-tiimille. Palaamme sinulle päin asiaan, jahka tässä päivä käynnistyy ja muutkin kollegat tulevat töihin :relaxed:

Osallistu keskusteluun