Skip to main content
Vastattu

Miten pääsen muurin läpi ja saan apua?

  • 4. toukokuuta 2022
  • 6 kommenttia
  • 193 katselukerrat

Nyt alkaa jo raihallisempikin asiakas äänestämään jaloillaan?

En ole näiden laitteiden osaaja ja siksi tarvitsen apua. 

TV ja digiboxi toimivat mutta reititin jäi jumiin joko on tai off asentoon ja yhteyttä/kuvaa ei ole muodostu TV.

Reititin valo vilkkuu kun kaukosäätimestä yrittää käynnistää mutta laite käynnisty. On sammuteltu ja resetoitu pari viikkoa. Eli ilmeisesti takuunalainen reititin sanoutui irti.

Nyt on yritetty saada apua palvelunumerosta mutta puhelu käännetään teknisille asiantuntijoille. Puhelin ilmoittaa että arvioitu jonotusaika 20 min. 52 min päästä suljen puhelimen turhautuneena.

Chatin kautta sain viisaita neuvoja ELI SOITA TUOHON SAMAAN PALVELUNUMEROON!

Kohta ratkaisun hakeminen täyttää kk ja aion juhlistaa sitä vaihtamalla kaikki perheen liittymät, kaapeli ja viihdepalvelut. Elisalla on myös laatu ja virhevastuu kuluttajansuojan mukaisesti jolloin myös määräaikaisen sopimiksen voi purkaa.

Miten kannattaa edetä?

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi TJohan

Hei, boxi oli rikki ja sain liikkeestä uuden. Kiitos avusta 👍

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

  • 4738 kommenttia
  • 4. toukokuuta 2022

Jos mahdollista (Bluetooth), niin kokeile palauttaa kaukosäädin tehdasasetuksille.

Tuonne voipi laittaa viestiä kuitenkin:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 2 kommenttia
  • 5. toukokuuta 2022

Kiitos komnentista. Miten kaukosäätimen voi resetoida? Mihin sähköpostiin voi ottaa yhteyttä?

Tuo chat keskustelu johtaa aina samaan jonoon? Soittoaikaa ei saa.…

Hmm, voikohan reitittimen palauttaa/vaihtaa Elisan myymälässä?


  • 4738 kommenttia
  • 5. toukokuuta 2022

Jos on Bluetooth kaukosäädin, niin voi resetoida.

Esim. Netgem N7950 digiboksin kaukosäädin:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/netgem-n7950/

Kaukosäädin.

Tehdasasetusten palautus:

Paina kuvalähteen valinta-nappia (input/source) nappia noin 2 sekunnin ajan, kunnes napin viereinen valo vilkkuu vihreänä
- Paina tämän jälkeen neljä kertaa painiketta "9"
- Tämän jälkeen irroita digiboksista hetkeksi aikaa virtajohto ja liitä se takaisin.

Digiboksin käynnistyksen jälkeen digiboksi yhdistää kaukosäätimeen uudelleen .


Sokrates
  • 6336 kommenttia
  • 5. toukokuuta 2022
TJohan kirjoitti:

Miten kaukosäätimen voi resetoida?

Jos digiboksi on Netgem N7950 , niin sen kapulan ohjeet löytyvät täältä.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/netgem-n7950/

 

TJohan kirjoitti:

Mihin sähköpostiin voi ottaa yhteyttä?

Eipä Elisa taida sähköposteihin vastailla juurikaan. Laita viestiä aspalle tuolla @Kimblez :in kertomalla yhteyslomakkeella.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

 

TJohan kirjoitti:

Hmm, voikohan reitittimen palauttaa/vaihtaa Elisan myymälässä?

Ainahan sitä voi kysyä , mutta enpä usko , että liikkeessä voi tehdä laitevaihtoja.


sakarialanne
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+24
  • Elisalainen
  • 3822 kommenttia
  • 5. toukokuuta 2022
TJohan kirjoitti:

TV ja digiboxi toimivat mutta reititin jäi jumiin joko on tai off asentoon ja yhteyttä/kuvaa ei ole muodostu TV.

Reititin valo vilkkuu kun kaukosäätimestä yrittää käynnistää mutta laite käynnisty. On sammuteltu ja resetoitu pari viikkoa. Eli ilmeisesti takuunalainen reititin sanoutui irti.

Mitä laitetta tarkalleen ottaen tarkoitat termillä “reititin” ?

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 2 kommenttia
  • Vastaus
  • 5. toukokuuta 2022

Hei, boxi oli rikki ja sain liikkeestä uuden. Kiitos avusta 👍