Vastattu

MTV Katsomo remontilla rahoiksi sarjan jaksot ei päivity

  • 29 June 2023
  • 5 kommenttia
  • 344 katselukerrat

Onko kellään muulla semmonen ongelma että eräs sarjan sivu MTV katsomossa ei päivity? Kun seuraamme tota remontilla rahoiksi ohjelmaa niin ne jaksot ei enään näy, se on jumittunut 16. jaksoon.

Puhelimessa tai tietokoneessa kun tarkistan niin se kyllä päivittyy uusilla jaksoilla. MTV Katsomossa puhelimessa ja tietokoneessa on tullut uusi “Näytä lisää” painike, en kyllä näe semmosta digiboksissa. Nämä jaksot on aina näkynyt elisa viihde digiboksissa ongelmitta ennen.

Kenelle tää ongelma pitäisi ilmoittaa?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Joni6375369 30 June 2023, 21:24

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7

 

Onko tuolta jo kokeiltu:

Jumittaako digiboksi?

Esim:

Digiboksin sisäisen muistin alustus:

  1. Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Alusta sisäinen muisti.
  2. Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.

 

Yhteydenottoa tietenkin:(Vaikka vika/häiriöilmoitus)

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja:

ChattaaOmaelisassa 

Lähetä viesti Facebookissa 
Lähetä viesti Twitterissä

Soittakaa minulle: Häiriöilmoituskin onnistuu

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden/viikonloput/juhlapyhät.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

OmaElisassakin voi viestitellä:

Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

Uusi viesti>Palvelun tai tuotteen käyttö.

Voi tehdä häiriöilmoituksenkin.

En haluaisi taas resetoida sitä kun tein sen äsken talvella kun katsomo alkoi pätkiä, WiFi ja Internet on myös fine, eli vika ei ole siinäkään. Voin tänään tarkistaa voiko ne jaksot jotenkin saada esille Katsomossa ja myös odottaa ensi viikkoon alkaako se taas toimia.

Kun uusi katsomo julkaistiin niin olen kuullut että se on MTV joka sitä kehittää eikä Elisa, voisinko jotenki heidän asiakaspalveluun ottaa yhteyttä?

Käyttäjätaso 7

 

Kun uusi katsomo julkaistiin niin olen kuullut että se on MTV joka sitä kehittää eikä Elisa, voisinko jotenki heidän asiakaspalveluun ottaa yhteyttä?

Tuolla voi ottaa yhteyttä:

https://www.mtv.fi/ota-yhteytta

On Chattikin, mistä hoituu vikailmoituskin.

Kävi ilmi että Katsomo oli järjestänyt uudelleen jaksot, ne löytyikin alhalta valikosta eikä ylhältä. Se aiheutti vähän hämmennystä kun katsomon jaksot on aina ollut alhalta ylös eikä toisin päin niinkun Yle Areenassa. Onneksi ei tarvinnut ottaa yhteyttä kun selvitin sen itse.

Katsomon tekstitys oli toki pienentynyt, eikä sitä pysty suurentamaan, tosi ärsyttävää. >_>

Tulevaisuudessa jos tulee tarve ottaa yhteyttä Katsomon/MTV:n asiakaspalveluun niin mitä tuotenimiä käytän kun se ei ole äly tv vaan Elisa Viihde digiboksi, riittääko vaan että sanon Elisa Viihde Katsomo sovellus?

Kiitos vastauksestasi kuitenkin, nää sovelluksien äkkimuutokset voivat olla tosi ärsyttäviä...

Käyttäjätaso 7

Tulevaisuudessa jos tulee tarve ottaa yhteyttä Katsomon/MTV:n asiakaspalveluun niin mitä tuotenimiä käytän kun se ei ole äly tv vaan Elisa Viihde digiboksi, riittääko vaan että sanon Elisa Viihde Katsomo sovellus?

Kiitos vastauksestasi kuitenkin, nää sovelluksien äkkimuutokset voivat olla tosi ärsyttäviä...

Sano vaan , että katselet MTV:n katsomoa

Elisa viihde Digiboksilla.

Kyseleehän ne sitten, jos on kysyttävää.

 

 

Osallistu keskusteluun