F.A.Q.

mtv-sovellus uudistuu Elisa Viihteessä 27.4.2022

mtv-sovellus uudistuu Elisa Viihteessä 27.4.2022

Näytä ensimmäinen kirjoitus

39 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Jaa mulla on vanhempi versio digiboksista enkä tiedä edes toimiikohan tuo palvelu enään siinä?

Itseasiassa yks hailee toimiiko vai ei, kanavalta EI_tule_mitään_katsomisen_arvoista_ohjelmaa (.)

Mielestäni koko kanava on aivan turha, ohjelmien laatu on ala-arvoista, uutisia lukuunottamatta.

Boksissa saisi kyllä olla toimiva HBO nyt joudun tietokoneen kautta katsomaan

Kyllä Maikkarilta tulee paljonkin hyviä ohjelmia. Ylen kanavilta ei taas minulle tule mitään katsomisen arvoista

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki

Meidänkin perheeseen hankittiin Android-boksi, kaikki sovellukset pelittää hyvin kun ne saa suoraan Google Play-kaupasta ladattua.

 

Eihän tosiaan asialle mitään tehdä, “käydään keskustelua”… tai jos joskus jotain mutta eihän sitä kukaan jaksa jäädä odottelemaan, varsinkaan kun ei ole mitään konkreettista päivää, kuukautta tai edes vuottakaan.

 

Ja muutenkin; ensin Areenan kanssa sekoilu, siitä olisi voinut ottaa oppia, mutta ei, tehdään sama perässä MTV-palvelun kanssa, ei hirveästi herätä luottamusta?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Sekä MTV että YLE ovat halunneet, että rupeamme käyttämään heidän omia sovelluksiaan myös Elisa Viihteen digibokseilla.

Nuo samat sovellukset pyörivät useilla muillakin alustoilla, esimerkiksi monissa älytelevisioissa.

Elisa olisi voinut tiedottaa rehellisesti MTV-sovelluksen päivitykseen liittyen, että se toimii huonosti vanhemmalla digiboksilla. Ensin kerrotaan että sovellus päivittyy ja sitten päivitys on ihan susi! Käytännössä se on vanhalla boksilla käyttökelvoton, kuten myös YLE-sovellus. Jos vanha asiakas haluaa jatkossakin käyttää ko. sovelluksia digiboksin kautta, tulisi hankkia tuo kalliimpi digiboksi ja samalla sitoutua palveluun 2 vuodeksi! Uusi boksi ei muutenkaan tuo mitään lisäarvoa, joten pitäkää tunkkinne. Vanhoja asiakkaita ei selvästi arvosteta Elisalla.
 

Olisihan tuo hyvä jos toimis..päivityksen jälkeen ei pääse enää sivuvalikkoihin muuta kun arpomalla. Kuvakkeet näkyy puolittain ja päällekkäin. Ja jos vahingossa sattuu löytämään ohjelman ei tätä ainakaa saa valittua että pystyisi katsomaan. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Sovellus tosiaan päivittyi eilen. Jos yllä kuvattua ongelmaa esiintyy, sen pitäisi korjaantua ottamalla digiboksin virtajohto hetkeksi irti.

Ei auta virtajohdon irrottaminen. Sekaisin edelleen valikko, navigointi ja ohjelmien valinta. Toivottavasti vika saadaan pian korjattua!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Valitettavasti aikaisempi ohjeeni virtajohdon irrottamisesta ei autakaan asiaan. Osalla asiakkaista nuo valikot ja navigointi ovat nyt rikkinäiset, pyrimme saamaan korjaukset tehtyä mahdollisimman pian.

Tällä hetkellä digiboksin tehdasasetusten palautus on ainoa käyttäjän tehtävissä oleva toimenpide ongelman korjaamiseksi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Valikkorakenne ja navigointi on nyt korjattu, toistuuko ongelma vielä jollakin?

Virtapiuha irrotettu, mutta navigointi- ja valikkovika ei edelleenkään ole korjautunut. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Boksisi lataa siinä tapauksessa edelleen virheellisen version. Versiotiedot löytyvät MTV-sovelluksesta Profiili → Tekniset tiedot. Uusin on päivitetty 2.6.2022 16:58.

Voitko kokeilla Asetukset → Lisäasetukset → “Alusta sisäinen muisti”. Tämän jälkeen vielä virtajohto hetkeksi irti.

En pääse tekemään tuota koska väittää että pin-koodi on virheellinen (vaikka tarkistin sen äsken oma elisa -sovelluksesta)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Tuo pin-koodi on se, minkä olet asettanut digiboksin käyttöönotossa. Sitä ei näe Oma Elisasta.

Nyt toimii! Kiitos paljon ohjeista😊

Osallistu keskusteluun