Vastattu

Netgem 7950 Wifi lakkasi toimimasta

  • 1 July 2021
  • 3 kommenttia
  • 237 katselukerrat

Sukulaisella on ollut N7950 käytössä nyt muutaman viikon. Alkuun toimi hyvin wifillä yhdistettynä, mutta nyt nettiyhteys on lakannut toimimasta. Yhteysasetuksissa ainoa valittava vaihtoehto on Ethernet.  Kokeilin palauttaa tehdasasetukset, mutta myös käyttöönotossa on nyt tarjolla vain Ethernet.

 

Onko jotain mitä voi vielä yrittää, tietoa mikä tällaisen voisi aiheuttaa, vai onko boksin wifi mennyt rikki?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi BK_viihde 1 July 2021, 22:39

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Jos tehdasasetusten palautuksenkaan jälkeen ei wifi-mahdollisuutta valikossa näy on wifi mennyt rikki ja boksi on vaihdettava uuteen.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Jeps, sukulaisen kannattaakin nyt olla meidän asiakaspalveluun yhteydessä, yhteystiedot löytyy täältä ja soittoajan voi myös varata suoraan meidän vianrajauspuolelta tältä lomakkeelta valitsemalla aiheeksi “Häiriöilmoitus (muut)”. Nyt kun on viikonloppu alkamassa niin meidän häiriöilmoitus- ja vianrajauspuolen saa myös puhelimitse kiinni 24/7 vaikka asiakaspalvelu onkin puhelimitse kiinni, jos asialla on sen verran kiire että olisi hyvä saada se mahdollisimman pian tulille :slight_smile::fire:

Kiitos vielä näin myöhästyneesti, ongelma ratkesi boksin vaihdolla. Vaati tosin muutaman yhteydenoton asiakaspalveluun ennen kuin uskoivat, että ongelma ei katoa ohjelmistopäivityksellä.