Netgem ei käynnisty

  • 7 April 2024
  • 1 kommentti
  • 54 katselukerrat

Netgem ei taas käynnisty ellei ota virtajohtoa irti. Mahtaako olla jokin SW vika vai alkaako boxi olemaan elämänsä loppupuolella? Edellisen kerran kun teki vastaavaa että johtoa piti irrotella vika oli softassa ja saatiin tätä kautta kuntoon.

Melko ärsyttävä käydä kaivaa aina esiin kun aloittaa tv:n katselun


1 kommentti

Käyttäjätaso 7

Netgem ei taas käynnisty ellei ota virtajohtoa irti. Mahtaako olla jokin SW vika vai alkaako boxi olemaan elämänsä loppupuolella? Edellisen kerran kun teki vastaavaa että johtoa piti irrotella vika oli softassa ja saatiin tätä kautta kuntoon.

Melko ärsyttävä käydä kaivaa aina esiin kun aloittaa tv:n katselun

Voihan vaikka vielä kokeilla Manuaalista ohjelmistopäivityksen tarkistamista. Ns virtabuuttia:

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia). Tämä pakottaa digiboksin hakemaan uusimmat päivitykset.

Vielä sen jälkeen tehdasasetusten palautus.

Jumittaako digiboksi

 

Digiboksissahan on takuu, niin kauan, kuin sopimus voimassa, jotta

asiakaspalveluun vaan yhteyttä, (tai vika/häiriöilmoitusta), jos ei tokene:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle /Häiriöilmoitus

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm, myös jonotusajalta)​ ​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen vuoden jokaisena päivänä 24H.

Ympäri vuorokauden.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>Uusi viesti

>Häiriöilmoitukset.

 

 

 

Osallistu keskusteluun