Taistelin pitkään signaaliongelmien kyseisen boksin kanssa. Antenniliitännästä suoraan televisioon (kokeiltu 3 töllöä) kuva erinomainen, mutta boksin kautta signaalitaso vaeltaa ja kuva "laatikoituu". Tätä ilmiötä ei ollut N7800-boksin kanssa. Elisan tekninen tukikin yritti selvittää ongelmaa ja heidän ohjeensa mukaisesti boksin ohjelmistö päivitettiin. Arvelivat HDMI-interface ongelmaksi. Mitään ratkaisevaa parannusta ei löytynyt. Pitkän salapoliisityön jälkeen selvisi, että N7950 edellyttää datasignaalin poissuodattamista, jonka tein muutaman euron splitterillä suoraan antennirasiasta. Toivottavasti tästä on jollekin hyötyä.
Netgem N7950 kaapelitaloudessa heikko signaali
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

