Hei,
80-vuotiaalle, hieman dementoituneelle anopilleni myytiin Elisa Viihde Premium määräaikainen sopimus. Hän ei selkeästi ole ymmärtänyt mitä hänelle on myyty ja vasta kolmannen laskun jälkeen huomannut että ko. palvelusta on häntä myös laskutettu. Summa on ollut 24,90 euroa, palvelusta jota hän ei osaa edes itse ottaa käyttää ja hänellä ei ole palveluun vaadittavaa teknologiaa. Hän oli myös erikseen sanonut että ei halua mitään maksullista palvelua. Hän on nyt pyytänyt määräaikasuuden perumista, mutta tähän ei ole Elisan myymälässä suostuttu, vaikka selkeästi asiakkaalle on myyty hänelle sopimaton palvelu (tarvekartoitus mennyt ihan metsään myyntitilanteessa) ?
Mitä mieltä yhteisö on tällaisesta toiminnasta ?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen
Katso alkuperäinen viesti