Vastattu

Palaute Elisalle

  • 5 September 2020
  • 1 kommentti
  • 5387 katselukerrat

En voi ymmärtää, miten Elisan kokoisella firmalla ei ole suoraa palautekanavaa. En halua keskustella enkä ideoida enkä jakaa ajatuksiani sosiaalisessa mediassa (yhteisössä) - haluan reklamoida Elisa Viihteen ongelmista ja saada vastauksen. Chat on AINA ruuhkainen eikä sen vuoksi avaudu, joten ainoa mahdollisuus on soittaa kalliisti asiakaspalveluun, mitä olen toistuvasti tehnyt. Arvoisa Elisa, haluan tietää, miksi Elisa Viihteen kanssa on jatkuvasti ongelmia. Haluan vastauksia joutumatta maksamaan mansikoita.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates 5 September 2020, 08:15

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7

En voi ymmärtää, miten Elisan kokoisella firmalla ei ole suoraa palautekanavaa. En halua keskustella enkä ideoida enkä jakaa ajatuksiani sosiaalisessa mediassa (yhteisössä) - haluan reklamoida Elisa Viihteen ongelmista ja saada vastauksen. Chat on AINA ruuhkainen eikä sen vuoksi avaudu, joten ainoa mahdollisuus on soittaa kalliisti asiakaspalveluun, mitä olen toistuvasti tehnyt. Arvoisa Elisa, haluan tietää, miksi Elisa Viihteen kanssa on jatkuvasti ongelmia. Haluan vastauksia joutumatta maksamaan mansikoita.


Voit laittaa palautetta yksityisviestillä @OmaYhteisö-tiimi :lle tai yhteyslomakkeella.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/