Skip to main content

Palautetun Elisa Viihde Premium boksin laskuttaminen

  • 18 July 2024
  • 2 kommenttia
  • 80 katselukerrat

Mitä kerpelettä olen palauttanut poksin asiakas tunnuksella ja sopimusbumerolla ei oo oikein periä kun laite on palautettu.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Mitä kerpelettä olen palauttanut poksin asiakas tunnuksella ja sopimusbumerolla ei oo oikein periä kun laite on palautettu.

Asiahan selviää kuntoon hyvinkin asiakaspalvelussa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

OmaElisakin oiva vaihtoehto:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Laskutus

(Liitteitäkin voi laittaa.)

 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +5

Asia selkeni ku soitin aspaan Esa-Pekka robotti ei oo tehnyt töytä kunnolla laskutuksessa.

Osallistu keskusteluun