Skip to main content

Palautetun Elisa Viihde Premium boksin laskuttaminen

  • 18 July 2024
  • 2 kommenttia
  • 81 katselukerrat

Mitä kerpelettä olen palauttanut poksin asiakas tunnuksella ja sopimusbumerolla ei oo oikein periä kun laite on palautettu.

Mitä kerpelettä olen palauttanut poksin asiakas tunnuksella ja sopimusbumerolla ei oo oikein periä kun laite on palautettu.

Asiahan selviää kuntoon hyvinkin asiakaspalvelussa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

OmaElisakin oiva vaihtoehto:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Laskutus

(Liitteitäkin voi laittaa.)

 


Asia selkeni ku soitin aspaan Esa-Pekka robotti ei oo tehnyt töytä kunnolla laskutuksessa.


Osallistu keskusteluun