Mitä kerpelettä olen palauttanut poksin asiakas tunnuksella ja sopimusbumerolla ei oo oikein periä kun laite on palautettu.
Palautetun Elisa Viihde Premium boksin laskuttaminen
Sivu 1 / 1
Mitä kerpelettä olen palauttanut poksin asiakas tunnuksella ja sopimusbumerolla ei oo oikein periä kun laite on palautettu.
Asiahan selviää kuntoon hyvinkin asiakaspalvelussa:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
OmaElisakin oiva vaihtoehto:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
>Uusi viesti>Laskutus
(Liitteitäkin voi laittaa.)
Asia selkeni ku soitin aspaan Esa-Pekka robotti ei oo tehnyt töytä kunnolla laskutuksessa.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.