Skip to main content

Palautetun Elisa Viihde Premium boksin laskuttaminen

  • 18. heinäkuuta 2024
  • 2 kommenttia
  • 97 katselukerrat

Hubii
Forum|alt.badge.img+6
  • Avulias
  • 174 kommenttia

Mitä kerpelettä olen palauttanut poksin asiakas tunnuksella ja sopimusbumerolla ei oo oikein periä kun laite on palautettu.

Kiinnitetty vastaus

18. heinäkuuta 2024

Hubii kirjoitti:

Mitä kerpelettä olen palauttanut poksin asiakas tunnuksella ja sopimusbumerolla ei oo oikein periä kun laite on palautettu.

Asiahan selviää kuntoon hyvinkin asiakaspalvelussa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

OmaElisakin oiva vaihtoehto:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Laskutus

(Liitteitäkin voi laittaa.)

 

Oliko tästä hyötyä?

2 kommenttia

  • 4744 kommenttia
  • 18. heinäkuuta 2024
Hubii kirjoitti:

Mitä kerpelettä olen palauttanut poksin asiakas tunnuksella ja sopimusbumerolla ei oo oikein periä kun laite on palautettu.

Asiahan selviää kuntoon hyvinkin asiakaspalvelussa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

OmaElisakin oiva vaihtoehto:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Laskutus

(Liitteitäkin voi laittaa.)

 


Hubii
Forum|alt.badge.img+6
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 174 kommenttia
  • 18. heinäkuuta 2024

Asia selkeni ku soitin aspaan Esa-Pekka robotti ei oo tehnyt töytä kunnolla laskutuksessa.


Osallistu keskusteluun