Vastattu

Premium-boksi pätkii kaikilla kanavilla

  • 11 August 2021
  • 39 kommenttia
  • 1717 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

39 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki

Täytyy itsekkin kehua viimeisintä päivitystä ei oo enää pätkiny. 👍👍👍

Saisinko beta-päivityksen? Asiakasnumero on lisätty tietoihin. 

Television katsomisesta ei ole tullut oikein mitään pariin viikkoon, kun pätkii pahimmillaan parin minuutin välein. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

@Liskii boksille laitettu nyt uusin ohjelmistoversio 8.4.23-27.

Moro! Tässä syksyn mittaan on myös tullut tuskailtua Premium-boksin pätkimisen kanssa, ei auttanut myöskään uunituore Elisa talokuitu (ei reitittimestä piuhalla eikä Wifin kautta) :-/. Kaikki muu pelaa ja ei pätki, mutta boksin mokoma sen verran taajaan temppuilee, että katselu on keskittynyt striimauspalveluiden puolelle.

Lisäsin myös asiakasnumeron profiiliin, mielelläni testaan olisiko päivityksestä apua. Itsellä käytössä nyt firmis 8.4.21-43.

Minulla myös aivan pirusti hermoillekäyvää pätkimistä ollut jo jonkun aikaa, testaisin kanssa  olisiko päivityksestä apua. Itsellä käytössä nyt firmis 8.4.21-43

Joinain päivinä pätkiminen aivan mahdotonta.

 

tää pitäs olla jo korjattu. samanlainen ongelma tässä vanhemmassa boxissa musta netgem N7700

boxilta → hdmi spit → telkkari

kolmea eri slitteriä, suoraan kytkettynä kokeillut, vuoden päivät tehny, en vain täälläkään käy joka päivä edes, että olisin huomannut aihetta.  lisäksi käynistäessä kanavilta puuttuu ääni, ohjelmatiedot kadoksissa, ongelmaan auttaa kääntäminen toiselle kanavalle hetkeksi, ja kääntämällä takaisin kanavalle, jolla boxi oli käynnistyesään.

Käyttäjätaso 1

Itsellä ihan samanlainen ongelma Elisa viihde premium -boksin kanssa. Olisiko mahdollista saada myöskin tuo uusin päivitys? Asiakasnro löytyy profiilista.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

@SohvaSurffaaja, @Stenman H ja @psvase Nyt on tuo päivitys laitettu niin käyttäkää virtajohto boksista hetkeksi irti tai hakeaa uusin päivitys boksin asetusten kautta manuaalisesti. :)

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

tää pitäs olla jo korjattu. samanlainen ongelma tässä vanhemmassa boxissa musta netgem N7700

boxilta → hdmi spit → telkkari

kolmea eri slitteriä, suoraan kytkettynä kokeillut, vuoden päivät tehny, en vain täälläkään käy joka päivä edes, että olisin huomannut aihetta.  lisäksi käynistäessä kanavilta puuttuu ääni, ohjelmatiedot kadoksissa, ongelmaan auttaa kääntäminen toiselle kanavalle hetkeksi, ja kääntämällä takaisin kanavalle, jolla boxi oli käynnistyesään.

Kokeiles tehdä vielä sivun  https://elisa.fi/viihdelaitteet ohjeiden mukaan tehdasasetusten palautus sille Viihteen boksille.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Päivitys 8.4.23-27 laitettu nyt kaikille N7950-boksin käyttäjille.

Eli ei ole enää tarvetta kysellä tässä päivitystä erikseen.

Kuinka saa Elisa Viihde Premium sopparit purettua ,voimassa 4/24,pätkii niin pahoin ,että ei viitti käyttää,kaikki konstit kokeiltu

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Kuinka saa Elisa Viihde Premium sopparit purettua ,voimassa 4/24,pätkii niin pahoin ,että ei viitti käyttää,kaikki konstit kokeiltu


Moikka @Petetty55 ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Onko asiasi edelleen ajankohtainen? 🤔

Hei Yhteisö!

 

Elisa Viihde premium ja televisio Philips 55PUT6401/12

Tämä pari ollut paikallaan koskemattomana viisi vuotta. Ei ongelmia, ennen eilistä. Kuva alkoi pätkimään ja ilmoitus hdpc-ongelmasta. Miksi?

Ratkaisuehdotuksia odotellen.

Ystävällisin terveisin 

Jussi

Käyttäjätaso 7

Hei Yhteisö!

 

Elisa Viihde premium ja televisio Philips 55PUT6401/12

Tämä pari ollut paikallaan koskemattomana viisi vuotta. Ei ongelmia, ennen eilistä. Kuva alkoi pätkimään ja ilmoitus hdpc-ongelmasta. Miksi?

Ratkaisuehdotuksia odotellen.

Ystävällisin terveisin 

Jussi

Kokeile HDMI johtoa toiseen/toisiin television HDMI-porttiin

Kannattaa kokeilla toista HDMI johtoa, jos on/hommata uusi.

 

 

 

Osallistu keskusteluun