Skip to main content

Alkaa kyllästyttää ihan toden teolla, että 3-5 kertaa päivässä täytyy irrottaa virtajohto boksista, että harmaan ruudun sijasta näkisi ohjelmaa/boksi toimisi. Yhtäkkiä saattaa kuva kadota ja ruutu menee harmaaksi, tai kun valitsee kanavan, ei tule kuin harmaa ruutu. Myös aamuisin johto pitää irrottaa, että valikot aukeaa. Tästäkö mä maksan näin helvetisti kuussa...?  Luin jo aiempia aiheita ja ilmeisesti ongelma on ollut ainakin jossain vaiheessa yleinen. Aiemman "tavallisen" boksin kanssa ongelmaa ei ollut, se edelleen lapsilla yläkerrassa. Ja tämäkin toiminut hyvin, lukuun ottamatta tätä äärettömän raskasta viimeisintä viikkoa, joten yhteydet, johdot, tms ei voine yhtäkkiä olla syynä.

Ps.Ja meillä on sen ikäinen lapsi, että ainoa äidin oma aika on se, kun hän katsoo aamulla sitterissä teletapit. Juo siinä sitten kahvia ja käy vessassa, jos ei niitä tappeja saa näkymään!

Alkaa kyllästyttää ihan toden teolla, että 3-5 kertaa päivässä täytyy irrottaa virtajohto boksista, että harmaan ruudun sijasta näkisi ohjelmaa/boksi toimisi. Yhtäkkiä saattaa kuva kadota ja ruutu menee harmaaksi, tai kun valitsee kanavan, ei tule kuin harmaa ruutu. Myös aamuisin johto pitää irrottaa, että valikot aukeaa.

 

Tee vielä tuolta kaikki muutkin kommervenkit:

Jumittaako digiboksi? Pätkiikö kuva?

Esim:

  • Digiboksin sisäisen muistin alustus:
  1. Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Alusta sisäinen muisti.
  2. Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.
  • Digiboksin tehdasasetusten palautus:

Palauta digiboksin tehdasasetukset digiboksillesi. Se onnistuu painamalla digiboksin virtapainiketta viisi kertaa peräkkäin. Mallissa N7950 virtapainike on iso painike digiboksin vasemmassa reunassa.

  • Manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivityksen tarkistaminen. (Ns. Virtabuutti.)

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia). Tämä pakottaa digiboksin hakemaan uusimmat päivitykset.

Digiboksissahan on takuu niin kaun, kuin sopimus voimassa.

Jos ei tokene

ota yhteyttä asiakaspalveluun. (Tee halutessasi vaikka vikailmoitus)

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

OmaElisassa:

 Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

(Häiriöilmoituksetkin onnistuu)


Osallistu keskusteluun