Alkaa kyllästyttää ihan toden teolla, että 3-5 kertaa päivässä täytyy irrottaa virtajohto boksista, että harmaan ruudun sijasta näkisi ohjelmaa/boksi toimisi. Yhtäkkiä saattaa kuva kadota ja ruutu menee harmaaksi, tai kun valitsee kanavan, ei tule kuin harmaa ruutu. Myös aamuisin johto pitää irrottaa, että valikot aukeaa.
Tee vielä tuolta kaikki muutkin kommervenkit:
Esim:
- Digiboksin sisäisen muistin alustus:
- Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Alusta sisäinen muisti.
- Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.
- Digiboksin tehdasasetusten palautus:
Palauta digiboksin tehdasasetukset digiboksillesi. Se onnistuu painamalla digiboksin virtapainiketta viisi kertaa peräkkäin. Mallissa N7950 virtapainike on iso painike digiboksin vasemmassa reunassa.
- Manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivityksen tarkistaminen. (Ns. Virtabuutti.)
Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia). Tämä pakottaa digiboksin hakemaan uusimmat päivitykset.
Digiboksissahan on takuu niin kaun, kuin sopimus voimassa.
Jos ei tokene
ota yhteyttä asiakaspalveluun. (Tee halutessasi vaikka vikailmoitus)
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.
Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.
(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
OmaElisassa:
Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
(Häiriöilmoituksetkin onnistuu)