Juhannusviikolla asiakaspalvelu oli kiinni pe-su (19.6.-21.6.). Asiakkaiden viesteihin vastattiin kuitenkin tuonakin aikana somen puolella.😊
@Kimblez ohjeiden mukaisesti voit ottaa halutessasi yhteyttä yksityisviestillä somessa tai OmaElisan kautta viestillä ja asiaa saadaan eteenpäin sitä kautta.
Netin jatkuva katkeileminen voi johtua kahdesta eri asiasta; joko reitittimen wifi-lähetin on rikki/menossa rikki/virheilee muista syistä tai Elisa viihde -digiboksin wifin vastaanotin on menossa rikki. Jos nettiyhteys on nyt ollut laitteiden välillä wifillä, mutta ne ovat lähellä toisiaan, voit kokeilla nettiyhteyden muodostamisesta eth-piuhalla. Tämänkin vuoksi on hyvä ottaa yhteyttä asiakaspalvelun puoleen, jotta tilanne saadaan tarvittaessa ohjattua vikapuolelle ja sitä kautta digiboksin toiminta käytyä läpi.👍
Tervetuloa mukaa yhteisöön @DNa !☀️