Skip to main content
Vastattu

Tää on ihan hanurista olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun monena päivänä ei pääse läpi

  • June 21, 2026
  • 2 kommenttia
  • 71 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen

Chatissä es pekka kyselee tyhmiä ja seillä kun päässyt ihmiselle kysyyn kolme kertaa tippunut kesken pois keskutelusta elikä kestulle päättynyt yllättäin. Kun vähän olisin tiedusttelut määräaiaksista sopimuksista kun alentunut taso niin paljon ja ei kai tuo enään nykypäivää ole boxin elisa viihde kanssa saa jatkuvasta ottaa virtajohdon posi et netti palaa siihen.

 

EDIT: 21.6.2026 // Tarkennettu hieman otsikkoa. -eepuska

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi eepuska

Juhannusviikolla asiakaspalvelu oli kiinni pe-su (19.6.-21.6.). Asiakkaiden viesteihin vastattiin kuitenkin tuonakin aikana somen puolella.😊

@Kimblez ohjeiden mukaisesti voit ottaa halutessasi yhteyttä yksityisviestillä somessa tai OmaElisan kautta viestillä ja asiaa saadaan eteenpäin sitä kautta.

Netin jatkuva katkeileminen voi johtua kahdesta eri asiasta; joko reitittimen wifi-lähetin on rikki/menossa rikki/virheilee muista syistä tai Elisa viihde -digiboksin wifin vastaanotin on menossa rikki. Jos nettiyhteys on nyt ollut laitteiden välillä wifillä, mutta ne ovat lähellä toisiaan, voit kokeilla nettiyhteyden muodostamisesta eth-piuhalla. Tämänkin vuoksi on hyvä ottaa yhteyttä asiakaspalvelun puoleen, jotta tilanne saadaan tarvittaessa ohjattua vikapuolelle ja sitä kautta digiboksin toiminta käytyä läpi.👍

 

Tervetuloa mukaa yhteisöön ​@DNa !☀️

2 kommenttia

  • OmaYhteisön luottojäsen
  • June 21, 2026

Voihan kysellä asiakaspalvelusta, vaikka somessa, (jos mahdollista.)

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

OmaElisa, oiva kanava yhteydenottoon asiakaspalveluun:

Omaelisa  Klikkaa nimipallukan vieressä kolmea viivaa>Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


eepuska
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • June 23, 2026

Juhannusviikolla asiakaspalvelu oli kiinni pe-su (19.6.-21.6.). Asiakkaiden viesteihin vastattiin kuitenkin tuonakin aikana somen puolella.😊

@Kimblez ohjeiden mukaisesti voit ottaa halutessasi yhteyttä yksityisviestillä somessa tai OmaElisan kautta viestillä ja asiaa saadaan eteenpäin sitä kautta.

Netin jatkuva katkeileminen voi johtua kahdesta eri asiasta; joko reitittimen wifi-lähetin on rikki/menossa rikki/virheilee muista syistä tai Elisa viihde -digiboksin wifin vastaanotin on menossa rikki. Jos nettiyhteys on nyt ollut laitteiden välillä wifillä, mutta ne ovat lähellä toisiaan, voit kokeilla nettiyhteyden muodostamisesta eth-piuhalla. Tämänkin vuoksi on hyvä ottaa yhteyttä asiakaspalvelun puoleen, jotta tilanne saadaan tarvittaessa ohjattua vikapuolelle ja sitä kautta digiboksin toiminta käytyä läpi.👍

 

Tervetuloa mukaa yhteisöön ​@DNa !☀️