Skip to main content
Vastattu

Tallennus ei onnistu

  • August 25, 2023
  • 3 kommenttia
  • 1021 katselukerrat

Mm.TV1:n, mtv3:n, Ruudun, Teema femin ja 5:n :n kanavien tallentaminen ei enää onnistu. Aikaisemmin toiminut moitteettomasti. Muut kanavat tallentuu kuten ennenkin. Käytössä Elisa viihde boxi . Missä vika?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Mm.TV1:n, mtv3:n, Ruudun, Teema femin ja 5:n :n kanavien tallentaminen ei enää onnistu. Aikaisemmin toiminut moitteettomasti. Muut kanavat tallentuu kuten ennenkin. Käytössä Elisa viihde boxi . Missä vika?

Tuolla ohjeita:

Jumittaako digiboksi

Esim:

  • Digiboksin tehdasasetusten palautus:
  1. Paina digiboksin virtapainiketta viisi kertaa peräkkäin.
  2. Uusimmassa Premium-mallissa N7950 virtapainike on iso painike digiboksin vasemmassa reunassa. Mallissa N7800 virtapainike on vasemmassa reunassa nimellä Reset. Mallissa N7700 virtapainike löytyy digiboksin edestä.
  • Digiboksin sisäisen muistin alustus:
  1. Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Alusta sisäinen muisti.
  2. Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.
  • Manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivityksen tarkastaminen.(Ns. Virtabuutti.)

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia).

Voithan ottaa yhteyttä asiakaspalveluun,

jos ei tokene:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Voi vaikka tehdä vika/häiriöilmoituksenkin,

ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

OmaElisassa:

OmaelisaAsiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

Häiriöilmoituksetkin onnistuu.

 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

  • Vastaus
  • August 26, 2023

Mm.TV1:n, mtv3:n, Ruudun, Teema femin ja 5:n :n kanavien tallentaminen ei enää onnistu. Aikaisemmin toiminut moitteettomasti. Muut kanavat tallentuu kuten ennenkin. Käytössä Elisa viihde boxi . Missä vika?

Tuolla ohjeita:

Jumittaako digiboksi

Esim:

  • Digiboksin tehdasasetusten palautus:
  1. Paina digiboksin virtapainiketta viisi kertaa peräkkäin.
  2. Uusimmassa Premium-mallissa N7950 virtapainike on iso painike digiboksin vasemmassa reunassa. Mallissa N7800 virtapainike on vasemmassa reunassa nimellä Reset. Mallissa N7700 virtapainike löytyy digiboksin edestä.
  • Digiboksin sisäisen muistin alustus:
  1. Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Alusta sisäinen muisti.
  2. Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.
  • Manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivityksen tarkastaminen.(Ns. Virtabuutti.)

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia).

Voithan ottaa yhteyttä asiakaspalveluun,

jos ei tokene:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Voi vaikka tehdä vika/häiriöilmoituksenkin,

ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

OmaElisassa:

OmaelisaAsiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

Häiriöilmoituksetkin onnistuu.

 


ilponen
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • August 28, 2023

Moikka! Ratkesko tuo ongelma noilla Kimblezin neuvoilla? 😊 Ja tervetuloa mukaan tänne OmaYhteisön pariin @Kliivia! 🙏


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • September 5, 2023

Kiitos ohjeista. Nyt toimii taas!