Vastattu

Tallennusongelma

  • 4 August 2023
  • 3 kommenttia
  • 81 katselukerrat

Kännyn Elisaviihde ohjelma ei suostu ohjemapaoppaasta valittua ohjelmaa tallentamaan.

Tulee ilmoitus:

 

Tallenna

TV-ohjelmien tallentamiseen ja niiden lkatseluun tarvitset Elisa Viihde-sovellutus tilauksen

      TILAA PALVELU

Minulla on Elisaviihde Premium pari viikkoa sitten hommattu.

 

Ohkohan tämä nyt yleinen ongelma vain minulla joku kummajainen? Aikaisemmin on hyvin saanut kännyllä asetettua tallennuksia.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Pek47ka 4 August 2023, 14:05

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Puhelimen Viihde- sovelluksen sisältä voi

vaikka tehdä vikailmoituksenkin. Kohdasta: Anna palautetta.

Kannattaa kysäistä tuolta asiakaspalvelustakin:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja tulevaakin varten:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Häiriöilmoituksetkin onnistuu.

Vika poistui, kun kirjautui ulos ja uudestaan sisään kännyn Elisaviihteeseen. Tuo Premiumiksi vaihto aiheutti tämän todennäköisesti.

Käyttäjätaso 7

Vika poistui, kun kirjautui ulos ja uudestaan sisään kännyn Elisaviihteeseen. Tuo Premiumiksi vaihto aiheutti tämän todennäköisesti.

Erinomaisen hyvä, kun ei sen kummempaa vaivaa.

Osallistu keskusteluun