Vastattu

Tallenteet siirtyneet Elisa Viihteellä

  • 23 December 2022
  • 4 kommenttia
  • 129 katselukerrat

Käyttäjätaso 2

Digiboksin tallenneluettelosta on hävinnyt useita tallenteita, jotka sitten löytyivät "elokuvat/sarjat" kansioista. Onko tämä joku uusi kehitysaskel, vaiko vanha ohjelmavirhe? Milloin korjaus on odotettavissa?

En ymmärrä näitä kehityskuvioita mm. tallenteiden järjestäminen ja paljon puhuttu tekstitys, onko taito loppunut kesken, kun uudemmassa boksissa kehitystyön puutteita, mutta kk-maksu entisellään.

EDIT: 23.12.2022 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Snouppi

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi 23 December 2022, 11:53

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

@Controlässä Eli onneksi tallenteet ei ole kadonneet kuitenkaan. Lajittelustahan tässä on kyse ja tarkoituksena selkeyttää näkymää viemällä tallenteet niihin kuuluviin kansioihin. Lisätietoa tallenteisiin liittyen löydät täältä.

Käyttäjätaso 2

Kiitos kommentista, lajiteltuna minulla ne tallenteet on useisiin tallennekansion alakansioihin. Nyt satunnaiset tallenteet eivät menekään tallennussäännön mukaisesti mihinkään tallennuskansioon, vaan ovat järjestelmäkansioissa.

On myös hävinneitä ja eilen poistin erään 21.5.2015 tallennetun, joka ilmestyi pari päivää sitten "uudelleen". Kovin on epäluotettavan oloinen.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

@Controlässä Hmm, olisikohan mahdollista että nuo hävinneet on vain vanhentunut ja tästä syystä poistuneet? Tallenteet tosiaan säilyvät kahden vuoden ajan. Suosittelen kurkkaamaan https://elisaviihde.fi/tallenteet sivuston, josta pääset hallinnoimaan tallenteita näppärästi, sekä voit kurkata nuo kohta poistuvat tallenteet.

Käyttäjätaso 2

Kiitos vaan @Snouppi yrityksistäsi, mutta nämä “jos”-lauseet ja mietelmät ovat haaveilijoiden maailmaa. Minulla on kokemusta sieltä elisaviihteen alkumetreiltä, kehitysvaiheiden alusta, ja kaikki reset-nappulat, alkuasetukset yms kokeneena, vika on aina ollut siellä palvelimella, ohjelmistossanne. 

Hävinneet tallenteet, vääriä tallenteita, tekstityksen puutteet, yhteyskatkokset ja hitaudet, nämä ovat olleet kiusana matkan varrella eikä niistä vieläkään (joulukuu 2022) ole päästy. Nyt hävinneistä sarjoista ja elokuvista puhun viimeisen kuukauden ajalta. Ensin luulin niiden olevan 20 - 23. joulukuuta tallennettu, mutta eilen katsoin sarjaa, josta puuttui 14.12.2022 esitetty jakso, joten jotain on siellä palvelimella vikaa. Tämä häviäminen/lajittelun puute, on digiboksisovelluksen lisäksi myös mobiilisovelluksessa sekä täällä läppärin Windows/Chrome -selaimen kautta käytettävissä palvelinohjelmassanne.

Ohjelmistomuutoksestanne annettu tieto/tiedote ei ole tavoittanut minua, en ole 20 vuoden aikana joutunut etsimään tallenteitani jostain “kuvakirjasta”. Siltä osin ElisaViihde on toiminut hienosti.

Kääntäjä; kielenkääntäjä, varas, ja huomion siirtäminen toisarvoiseen kohteeseen 🙂