Tilauksen peruuttaminen annetun väärän tiedon takia

  • 30 November 2022
  • 1 kommentti
  • 155 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
  • Keskustelija
  • 5 kommenttia

Hei Kävin Elisan myymälässä asioimassa ja siellä asiakaspalvelija kertoi ohimennen kanavakortilla katselun päättyvän lähitulevaisuudessa ja jos haluaa jatkaa tilattujen kanavien katselua on siirryttävä digiboxin käyttöön.Mistään tällaisesta ei ole ollut missään infoa eikä kukaan ole kuullut kyseisestä muutoksesta.Ja juuri tuon takia ajattelin ottaa boxin mukaan koska haluan katsella jatkossakin kanaviani.Myöhemmin huomasin että minulle oli vielä pistetty Elisa Viihde Premium tilauksiini vaikka en kyseistä palvelua ole itse tilannut.Jotenkin sekava oli koko tapahtuma.Tänä päivänä ihmiset ovat tarkkoina rahoistaan.Myös minä enkä halua maksaa kuin vain ja ainoastaan siitä mitä tiedän että olen tilannut.Tilaus on 24kk määräaikainen ja nostaa kuukausimaksujani melkein puolella.En tiedä voiko tällaisessa tapauksessa tilausta peruuttaa kun asiakaspalvelija on antanut väärää tietoa ja tästä syystä aiheuttanut sen että tilausta on tarvinnut muuttaa.Tottakai tämä on bisnestä ja asiakkaista kilpaillaan boonuksineen mutta on tämä kyllä melko kyseenalaista toimintaa Elisalta.


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Moikka @Nord ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Ei ole kyllä kanavakorttien poistumisesta mitään tietoa vielä olemassa. Suuret pahoittelut tilanteesta.

Suosittelen olemaan asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme niin käydään tilanne läpi tarkemmin. Kiitos!

 

Muokkasin samalla otsikkoa kuvaavammaksi.

Osallistu keskusteluun