Skip to main content

Uusi Arris-modeemi ja Viihdeboksi, asennusta?

  • 27 June 2024
  • 6 kommenttia
  • 194 katselukerrat

Vanha Arris lopahti, uusi tilalle, lopulta lähti workkimaan kun Mac osoite kytketty.  Hp laserjet 15M tulostin näkyy Wi-Fi verkkoina ja vaatii jotain salasanaa, ei käy sarjanumero tms.?   Ei liitettyä tietokonetta, wps asennus ei onnistu?   
Tarvitseeko viihdeboxin Mac osoite ilmoittaa johonkin, kun ei toimi?

6 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12

Ymmärsinkö oikein, että netti toimii uudella modeemilla, mutta Elisa Viihteen boksi ei toimi? Jos näin, niin näkyykö siinä menuvalikossa ruudulla muuta kuin ‘’koti’’ & ‘’asetukset’’, pääsetkö esim. tallenteisiin? 🤔 Viihteen mac tulee kyllä olla liitettynä sopimukseen, mutta normaalitilanteessa sitä ei tarvitse erikseen ilmoittaa.
Tervetuloa OmaYhteisöön @AndySakke!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

.

Kiitos vastauksesta.   Nyt taas asennusta.   Reititin ok , boxi tunnistaa ja kenttää on.   Koti ja asetus valikko näkyvillä.   Ei lataa kanavia, eikä muuta näy.   Elisan chat on niin onnetonta, ei selviä.    Liekö boksi viallinen kun ei kanavia netin kautta löydy.   Diagnoosi  ja Wi-Fi tiedot vaikuttaisi olevan ok.   Mitähän vielä voisi koettaa?

Käyttäjätaso 7

Kiitos vastauksesta.   Nyt taas asennusta.   Reititin ok , boxi tunnistaa ja kenttää on.   Koti ja asetus valikko näkyvillä.   Ei lataa kanavia, eikä muuta näy.   Elisan chat on niin onnetonta, ei selviä.    Liekö boksi viallinen kun ei kanavia netin kautta löydy.   Diagnoosi  ja Wi-Fi tiedot vaikuttaisi olevan ok.   Mitähän vielä voisi koettaa?

Onhan kaikki kommervenkit tuolta tehtynä:

Jumittaako digiboksi

Tuokin:

Manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivityksen tarkistaminen:

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia). Tämä pakottaa digiboksin hakemaan uusimmat päivitykset.

Voithan tehdä vaikka vika/häiriölmoituksen:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle /Häiriöilmoitus (muut)

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden

arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Häiriöilmoitukset>Elisa Viihde

(Digiboksissahan on takuu, niin kauan, kuin sopimus voimassa.)

 

 

 

 

Ok.   Osa toki jo chekkailtu, päivitys tuli eilen asennusyrityksessä, chat on vähän puuduttavaa samoja on off buuttaus juttuja ja jos laitevika niin toki kai uuden saa.  Huomenna yritetään jos soittamalla selviäisi

Käyttäjätaso 7

Ok.   Osa toki jo chekkailtu, päivitys tuli eilen asennusyrityksessä, chat on vähän puuduttavaa samoja on off buuttaus juttuja ja jos laitevika niin toki kai uuden saa.  Huomenna yritetään jos soittamalla selviäisi

Onpahan joskus auttanut ihan uuteenkin digiboksiin tehdasasetusten palautus.

 

 

Osallistu keskusteluun