No nyt kyllä on Elisa Viihde onnistunut mokaamaan oikein kunnolla, kun ovat päivittäneet boxin. Mä en edes tiedä mistä alottaisin. No, ensinnäkin GUIDE. Sinänsä ihan hyvännäköinen on uudistus, mutta... Nyt kun otan esimerkiksi jonkun tulevan ohjelman aktiiviseksi, ilmestyy pikkukuva ja teksti ryudun ylälaitaan. Sinne tulee myös kuvan alle palkki, jonka ka pitäisi jotenkin näyttää kaikki tulevat ohjelmat, joista sitten voi esim tallentaa vain yhden jakson, eikä niitä kaikkia hiton uusintoja. Niin pystyi edellisessä versiossa tekemään. Sinnehän ei edes pääse mitenkään kaukosäätimellä? Tai siis pääsee tallentamaan joko sen osan, joka on aktiivisena, tai koko sarjan. (Ja ilmeisesti myös kaikki uusinnat) En ole edes viitsinyt koittaa sitä. Toinen huono uudistus on tallennetun ohjellman katsomista ja mainoskatkojen kelaamista. Ennen oli 1x tai 3x tai oliko se nyt 10x nopeudella. Nyt voi vai itse siirtää eteenpäin, mutta kuva ei siirry, eli aina pitää tasaisin väliajoin tarkastaa, että mainoskatkobon loppu. Ihan älytön ratkaisu. No, sitten on koko sovelluksen uusi ilme. En erityisemmin pidä siitäkään, että tallennukset on kategorioitu. Minä kyllä tiedän, mitä olen tallentanut ja haluan ohjelmat ovat siinä aikajärjestyksessä, kun ole ne tallentanu. Sii voihan niitä kategorioidakkin, josku se voi olla ihan hyväkin, jos vaikka jotain sarjaa seuraa, mutta ne voisivat olla siten kuin ennenkin elokuvat olivat sivupalkissa. Varmaan vielä tulee jotain muutakin, kunhan tässä muutaman päivän tätä tarkastelen, mutta tässä nyt ensimmäisen päivän mietteitä.
Yleesä tyytyväinen Elisa Viihteen käyttäjä.
