Sain uuden boxin ja samalla uudet tunnukset. Sitä myöten kaikki talleenteet jäi vahan tunnuksen alle. Miksi laitteen päivitys ei mennyt vanhoille tunnuksille?
EDIT: 6.3.2025 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Jaakop
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin hoituu kuntoon:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Chat Omaelisassa ma-pe 8-19 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21
Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa
Tai Omaelisa /Asiakaspalvelu/Varaa soittoaika
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
Miksi taas tällainen tapaus? Näitä on viime aikoina ollut aika monta. Olisi varmaan aika kouluttaa henkilökuntaa.
Jälleen kerran myyjä päättikin laittaa oman edun asiakkaan edun edelle!
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi