Skip to main content

Sain uuden boxin ja samalla uudet tunnukset. Sitä myöten kaikki talleenteet jäi vahan tunnuksen alle. Miksi laitteen päivitys ei mennyt vanhoille tunnuksille?

EDIT: 6.3.2025 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Jaakop

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin hoituu kuntoon:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21    

Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21    

Soittakaa minulle

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa 

Tai Omaelisa /Asiakaspalvelu/Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


Miksi taas tällainen tapaus? Näitä on viime aikoina ollut aika monta. Olisi varmaan aika kouluttaa henkilökuntaa.


Jälleen kerran myyjä päättikin laittaa oman edun asiakkaan edun edelle!


Osallistu keskusteluun