Skip to main content

Taloutemme tuli uusi digiboksi korvaamaan aiempi Elisa Viihde Premium -boksi. Tämän Uusi Viihteen Android-digiboksin ohjelmaopas on ala-arvoinen sätös. Ohjelmia ei muun muassa saa ajastettua ja siirryttäessä ohjelmaoppaaseen katkeaa samalla yhteys katsottavaan kanavaan. Lisäksi palattaessa ohjelmaoppaasta takaisin kanavalle viive on huomattavan pitkä. Näihin olisi kiva saada korjauksia. 

Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta! Ohjelmaopasta tullaan vielä kehittämään ja mm. tuosta katsottavan kanavan samanaikaisesta katselusta taustalla olen itsekin laittanut toivetta eteenpäin, että saataisiin se ominaisuudeksi.

Ohjelmaoppaasta takaisin kanavalle siirtymä ei tulisi kestää kauaa, alle sekunnin. 🤔 Tarkentaisitko, että mitä tarkoitat tuolla ohjelman ajastuksella? 


Käynnissä on beta testaus asiakkaan laskuun :)


Tarkoitan ajastettua siirtymistä toiselle kanavalle ohjelman alkaessa. 


Ohjelmaopas on kyllä surkea. Usein näyttää ihan väärät ohjelmatiedot ja se pitää avata uudestaan josko sitten näyttäisi oikeat tiedot.

Nykyään ei edes avaa tietoja katsottavan kanavan kohdalta.


Ohjelmaopas on kyllä surkea. Usein näyttää ihan väärät ohjelmatiedot ja se pitää avata uudestaan josko sitten näyttäisi oikeat tiedot.

Nykyään ei edes avaa tietoja katsottavan kanavan kohdalta.

Nyt ei edes lataa ohjelmaopasta!


2 vko tätä uutta viihde Premiun boxia riitti.

Mikään ei ole parantunut edellisestä versiosta.

Netti yhteys katkeaa useaan kertaan illan aikana vaikka lopussa oli jo kiinteällä kaapeliyhteydellä modeemiin eikä muutosta sittenkään.

Paras perua tilaus ja jatkaa DNA Hubilla toimii takuu varmasti. Toinen aihtoehto oli kokeilla Apple tv


Kannattaa vaan pysyä vanhassa ElisaViihteessä; ei ole tuollaisia lastentauteja. Sitä en ymmärrä, että miksi uusi versio on huonompi kuin vanha. Eihän asian näin pitäisi olla. Miksi näitä virheitä ei voi korjata nopeammin?


Kannattaa vaan pysyä vanhassa ElisaViihteessä; ei ole tuollaisia lastentauteja. Sitä en ymmärrä, että miksi uusi versio on huonompi kuin vanha. Eihän asian näin pitäisi olla. Miksi näitä virheitä ei voi korjata nopeammin?

Elisalla on tapana tehdä muutoksia palveluihin ihan vain muuttamisen halusta vailla mitään selkeää pitkäntähtäyksen suunnitelmaa.

Enpä sanoisi , että nuo vanhemmat Elisan viihteet paljon sen parempia ovat. Itselläni sellaisia on ollut , mutta luovuin kokonaan , kun ne eivät ikinä tulleet korjatuiksi. Uusia versioita kyllä tuli , mutta jos yksi vika saatiin korjatuksi , niin tilalle tuli aina vähintään kaksi uutta vikaa. 👎


2 vko tätä uutta viihde Premiun boxia riitti.

Mikään ei ole parantunut edellisestä versiosta.

Netti yhteys katkeaa useaan kertaan illan aikana vaikka lopussa oli jo kiinteällä kaapeliyhteydellä modeemiin eikä muutosta sittenkään.

Paras perua tilaus ja jatkaa DNA Hubilla toimii takuu varmasti. Toinen aihtoehto oli kokeilla Apple tv



Mikäli nettiyhteys katkeaa boksilta, niin silloin kuulostaa että on ihan vikaa jossain. Nettiyhteyden katkeaminen boksilta ei ole sen normaalia toimintaa. Meidän häiriöpuolella asiaa voidaan tutkia lähemmin 🔍


 

Ohjelmaopas on kyllä surkea. Usein näyttää ihan väärät ohjelmatiedot ja se pitää avata uudestaan josko sitten näyttäisi oikeat tiedot.

Nykyään ei edes avaa tietoja katsottavan kanavan kohdalta.

Nyt ei edes lataa ohjelmaopasta!



@battlezad Onko ohjelmaoppaan kanssa edelleen ongelmaa? Täällä päässä testatessa kaikki tuntuisi pelittävän normaalisti.

​​​​​​​


Osallistu keskusteluun