Vastattu

vanhat tallenteet ei näy vaihdettaessa Premiumiin

  • 19 June 2022
  • 2 kommenttia
  • 309 katselukerrat

Vanhat tallentteet ei näy. Onko asiakaspalvelu mokannut kun minulla on uusi käyttäjätunnus ja salasana premium boxille? Aktiiviina kaksi eri käyttäjätunnusta

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen 20 June 2022, 13:22

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +15

No joku on käsittänyt väärin/mokannut, jos oli tarkoitus päivittää vanha soppari premiumiksi. Tai sitten uudesta tilauksesta myyjä saa paremmat provikat.

 

Soita aspan numeroon  010 190 240​ kuuntele kaikki liirumlaarumit lävitse niin puhelu kääntyy vikapalveluun joka saanee korjattua asian käden käänteessä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

@CalleWille  - Moikka ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Kuulostaa tosiaan siltä, että päivitys ei ole mennyt ihan putkeen. Kannattaa olla tuonne @mikalin :n vinkkaamaan numeroon yhteydessä, niin saadaan tilanne korjaukseen.