Vanhat tallentteet ei näy. Onko asiakaspalvelu mokannut kun minulla on uusi käyttäjätunnus ja salasana premium boxille? Aktiiviina kaksi eri käyttäjätunnusta
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen
Katso alkuperäinen viestiVanhat tallentteet ei näy. Onko asiakaspalvelu mokannut kun minulla on uusi käyttäjätunnus ja salasana premium boxille? Aktiiviina kaksi eri käyttäjätunnusta
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen
Katso alkuperäinen viestiTämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
No joku on käsittänyt väärin/mokannut, jos oli tarkoitus päivittää vanha soppari premiumiksi. Tai sitten uudesta tilauksesta myyjä saa paremmat provikat.
Soita aspan numeroon 010 190 240 kuuntele kaikki liirumlaarumit lävitse niin puhelu kääntyy vikapalveluun joka saanee korjattua asian käden käänteessä.
Kuulostaa tosiaan siltä, että päivitys ei ole mennyt ihan putkeen. Kannattaa olla tuonne
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi