Skip to main content
Vastaus

vanhat tallenteet ei näy vaihdettaessa Premiumiin

  • June 19, 2022
  • 2 kommenttia
  • 393 katselukerrat

Vanhat tallentteet ei näy. Onko asiakaspalvelu mokannut kun minulla on uusi käyttäjätunnus ja salasana premium boxille? Aktiiviina kaksi eri käyttäjätunnusta

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen

@CalleWille  - Moikka ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Kuulostaa tosiaan siltä, että päivitys ei ole mennyt ihan putkeen. Kannattaa olla tuonne @mikalin :n vinkkaamaan numeroon yhteydessä, niin saadaan tilanne korjaukseen.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Forum|alt.badge.img+15
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • June 19, 2022

No joku on käsittänyt väärin/mokannut, jos oli tarkoitus päivittää vanha soppari premiumiksi. Tai sitten uudesta tilauksesta myyjä saa paremmat provikat.

 

Soita aspan numeroon  010 190 240​ kuuntele kaikki liirumlaarumit lävitse niin puhelu kääntyy vikapalveluun joka saanee korjattua asian käden käänteessä.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • Vastaus
  • June 20, 2022

@CalleWille  - Moikka ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Kuulostaa tosiaan siltä, että päivitys ei ole mennyt ihan putkeen. Kannattaa olla tuonne @mikalin :n vinkkaamaan numeroon yhteydessä, niin saadaan tilanne korjaukseen.