Vanhojen asiakkaiden kunnioitus...

  • 1 October 2020
  • 5 kommenttia
  • 711 katselukerrat

  • Kyselyiässä
  • 0 kommenttia

Hei, jos pikkuhiljaa Elisalta pois siirtymiseen panneet merkille... Sähköpostilaatkoiden veloitus  pani prosessin käyntiin. Jatkui keväällä Lätkän/F1 poisjäämiseen ja niiden korvaamiseen "huuhaa-kanavilla" , jatkumo riistohintoisilla kännykkäliittymillillä vanhoille asiakkaille! Yhden kotiintoimituksella tilatun tuotteen itse hakeminen postista... Miten ite ootte miettiny, vanhojen asiakkaiden hoito menny putkeen??? Siirsin puhelimet MOI:lle, olipa yllätys teidän kiinnostus vanhoihin asiakkaisiin.. ja ihan eri liittymillä.. Ja nyt tuli "tytön/naisen" käsinkirjoittamassa kirjeessä taas uusi tarjous "meille MOI-asiakkaille... HERÄTKÄÄ!!! Oikea hinta 4. liittymälle ja pikana!


5 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1

Asiakasuskollisuus ei kannata  ja palvelut kannattaa ottaa sieltä mistä ne parhaalla hinta/laatusuhteella saa. Kilpailuyhteiskunnassa elämä on jatkuvaa kilpailutusta.

Käyttäjätaso 3

Musta sähköpostilaatikoiden eriyttäminen liittymästä oli hyvä toimenpide. Voihan olla että joskus tulee ns. liittymätön tilanne, niin edes sähköpostit pelaa. Halukkaat voivat aina olla Googlen ja vastaavien ilmaispalveluiden varassa. Joidenkin muiden hinnankorotusten perusteet sen sijaan ovat kyseenalaisia.

Käyttäjätaso 3

Sähköpostit on voinut eriyttää jo aiemmin. Minulla oli osoite vanhan adsl-liittymän aikainen. Sitten oli hetki, ettei ollut kuin puhelinliittymiä ja tuon adsln sposti omana palvelunaan. 

Joskus vuonna nolla oli vain sp-palvelu Elisalta ja se sitten on seikkaillut ties minkä liittymän kylkiäisenä vuosikymmenet. On hyvä, että se taas on omana palvelunaan ja ei tuo veloitus tällä hetkellä mitenkään ylipääsemätön ole, kunhan nyt pysyisi tuolla tasolla.

Eiköhän kaikilla operaattoreilla vanhat asiakkaat ole pelkkiä lypsylehmiä, jotka vastaavat sukkuloijien eduista sekä uusien tekniikoiden kustannuksista. Miksi heitä siis huomioitaisiin jos eivät osoita mitään lähdön merkkejä? Vasta siinä vaiheessa herätään, kun lähtö on lähellä ja silloin on usein liian myöhäistä. Menetetty asiakas on se kallein asiakas, jos sen takaisin haluaa.

Onpahan itsellä taas henkilökohtainen erikoistarjous liittymän vaihdosta eli tarjolla Huoleton 150M rajuun hintaan 29,90 €/kk + vaihtomaksu 4,90 €. Mikä olikaan normaali hinta? Ai, 29,90 €/kk, ruhtinaallista. Muutamaan vuoteen en ole noin paljon liittymistä maksanut eli...

Käyttäjätaso 3

Vanhojen asiakkaiden kunnioitus on surullisen huonoa. Ilahduin eilen kun Elisalta soitettiin ja muistutettiin liittymätarjoukseni olevan päättymässä. Olin juuri tutustunut kilpailevien operaattorien tarjouksiin sattuneesta syystä, joten oli hienoa kun Elisa luki ajatukseni, ja lähestyi minua uudella tarjouksella.

Pyydän vielä anteeksi kiihtymistäni asialliselta myyjältä joka teki vain työtään. Ymmärrän että hänellä on hinnasto kädessä jota hänen pitää orjallisesti noudattaa. Ei ole kivaa työtä soittaa hyvässä tarkoituksessa vanhalle asiakkaalle, ja sitten kuunnella mitä mieltä tämä on tehdystä tarjouksesta. Taidan olla kohta mustalla listalla. Varokaa DNA, täältä ollaan tulossa.

Elisalta soitetaan muutaman kerran vuodessa myös sen takia, että olen pitkäaikainen Elisa Viihteen asiakas. Elisa haluaa palkita minut joka yrittämällä myydä minulle tabletin ja siihen liittymän? Olemme käyneet aiheesta mielenkiintoisia keskusteluja. Olisi hienoa päästä Elisan arkistoon kuulemaan nauhoituksista millainen ihminen oikein olen. Hävettää, tosin en ole varma omasta vai Elisan puolesta?

Osallistu keskusteluun