Miksi Elisa veloittaa palauttamista (2kpl) rikipokseita. Lupasivat selvittää ja palata asiaan, mutta mitään ei ole kuulunut.
EDIT: 23.6.2026 // Muokattu otsikkoa aihetta paremmin kuvaavaksi. -sannika
Kysymys
Veloitus palauttamattomasta digiboksista
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

