Vastattu

Viaplay ei näy digiboksilla

  • 26 July 2020
  • 8 kommenttia
  • 1055 katselukerrat

Minulla on jo vanhastaan tilattuna aitio ja sain viestin viaplayn aktivoinnista, jonka olen jo tehnyt.

Pystyn siis katsomaan tunnuksillani viaplayn ohjelmia läppärillä, mutta en televisiosta digiboksin kautta. Onko tämä vaihe jotenkin kesken ja tulee digiboksille joskus myöhemmin, vai enkö ole osannut jotain tehdä?

Nyt vielä näkyy vain aitio eikä viaplay.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JV0600 26 July 2020, 16:05

Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Epäilen että digboksisi on vanhempaa mallia eli N7700. Jos näin on, niin siinä ei tosiaan Viaplay toimi koska ko. boksimallille sitä ei ole koskaan tuotu. Pyydä että vaihtavat boksisi uudempaan N7800 malliseen, siinä toimii myös Viaplay.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moi @Kanavilla ja Tervetuloa OmaYhteisöön. 

Laitteletko meillepäin yksityisviestiä OmaYhteisö-tiimi niin voidaan tarkastella se sun tilanne tarkemmin? :) 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Saa hakea uutta boxia täältä. Itellä kesti muutaman päivän tulla.

Kiitän hyvistä neuvoista. Pikkuisen jouduin selittämään chatissa, mutta oivalsivat sitten ongelman ytimen. Boksi on nyt tilattu ja tulossa. Eiköhän sohva saa taas pitää vanhat painumansa.

Terkuin Peksi.

Viaplaytä ei löydy Elisa Viihteen suoratoistopalvelun alta. Digiboxini on vanha NG 7700 eli pitäisi varmaan vaihtaa. Miten vaihto onnistuu. Sain aktivointikoodin ja aktivointi on tehty mutta ei löydy sitä Viaplay kuvaketta että pystyisi sitä katsomaan.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Moi @Oinonema! Laita meille tarkempia tietojasi vaikkapa yksityisviestillä tai mitä tahansa muuta kanavaa pitkin, niin katsotaan tilanne kuntoon! :slight_smile:

Mulla on n7950 digiboksi ja osa netflixin elokuvista ei näy. Tulee ilmoitus et nimike ei käytössä ja kokeile myöhemmin uudestaan tai valitse toinen nimike. Myös viaplay kanssa ongelma.ei näy kuvaa mutta tekstitys tulee. boksi palautettu tehdasasetuksiin ja kokeiltu kirjautua ulos ja sisään uudestaan. Päivitys on uusin. Mitä tälle on vielä tehtävissä?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Mulla on n7950 digiboksi ja osa netflixin elokuvista ei näy. Tulee ilmoitus et nimike ei käytössä ja kokeile myöhemmin uudestaan tai valitse toinen nimike. Myös viaplay kanssa ongelma.ei näy kuvaa mutta tekstitys tulee. boksi palautettu tehdasasetuksiin ja kokeiltu kirjautua ulos ja sisään uudestaan. Päivitys on uusin. Mitä tälle on vielä tehtävissä?

Moro @juhohaa ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Toimiiko Viaplayn puolella mikään nimike? Ja Netflixin puolelta lähteekö nuo ongelmaiset ohjelmat lainkaan toimimaan vai onko ongelma pysyvä tiettyjen ohjelmien suhteen? Voitko kertoa joitan esimerkki elokuvia/sarjoja minkä kanssa ongelmaa on?

Osallistu keskusteluun