Skip to main content
Vastaus

Viaplayn sovellus ei toimi

  • August 17, 2025
  • 2 kommenttia
  • 161 katselukerrat

Hulivilipoika

Moi, mulla on Viaplayn sovellus asennettu Premium-boksiin. Nyt en pääse kirjautumaan sovellukseen. Tulee vain ilmoitus Jotain meni pieleen ja Kokeile uudestaan. Kännykällä ja tabletilla pääsen kirjautumaan, samoin ystävän molemmilla televisioilla (toinen on Android ja toinen LG). Näyttäisi siltä, että vika voisi olla Premium-boksissa.

 

Olen ensin tyhjentänyt välimuistin ei auttanut, samoin kävi tietojen tyhjentämisen jälkeen. Asensin myös sovelluksen uudelleen, ei apua. Olen myös käynnistänyt boksin uudelleen useampaan kertaan samoin tuloksin. Boksia en millään viitsisi palauttaa tehdasasetuksiin, on nimittäin todella ärsyttävää asentaa sovellukset (22 kpl) ja kirjautua niihin uudelleen.

Ikävintä on se, että Valioliiga alkoi tänä viikonloppuna. Tabletti on turhan pieni jalkapallon katseluun. 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Hulivilipoika

Viaplay lähti toimimaan tänään ilman sen kummempia toimenpiteitä. Sovelluksen uudelleenkäynnistys riitti. Taisipa vika olla Viaplayn päässä. Sinne on lähes mahdotonta antaa palautetta laitteiden ongelmista. Tapa sekin on siirtää ongelmat muiden kuitattavaksi. 

2 kommenttia

  • August 17, 2025

Kokeile vielä tuolta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/tv-palvelut/viihde-laitteiden-uudelleenkaynnistys/

Manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivityksen tarkistus. (Ns. Virtabuutti.)

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia). Tämä pakottaa digiboksin hakemaan uusimmat päivitykset.

Jos ei auta, niin eipä muuta, kuin tehdasasetusten palautus. Se pitää kuitenkin tehdä ennen kun tekee esim vika/häiriöilmoituksen.

Voi kysäistä Viaplayltakin:

https://help.viaplay.com/fi/

Chattikin:  Olemme saatavilla joka päivä klo 11:00-22:30

Vaihtoehtoja vika/häiriöilmoitukelle:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.

Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Soittakaa minulle / Häiriöilmoitus

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa › /Häiriöilmoitus

Tai:  Omaelisa Tuki/Varaa soittoaika/Häiriöilmoitus

Omaelisassa:

Omaelisa Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti> Häiriöilmoitukset

 

 

 


Hulivilipoika
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • Vastaus
  • August 19, 2025

Viaplay lähti toimimaan tänään ilman sen kummempia toimenpiteitä. Sovelluksen uudelleenkäynnistys riitti. Taisipa vika olla Viaplayn päässä. Sinne on lähes mahdotonta antaa palautetta laitteiden ongelmista. Tapa sekin on siirtää ongelmat muiden kuitattavaksi.