Skip to main content
Vastaus

Viihde boksi ei yhteyttä telkkariin

  • September 21, 2022
  • 7 kommenttia
  • 440 katselukerrat

Käynnistäessä digiboksia ilmoittaa tv(Samsung Q7F) ettei digiboksiin saada yhteyttä. Kun sen sammuttaa ja käynnistää uudestaan, niin sitten Elisa viihde sivu aukeaa. Miksei aukea suoraan? perin hankala käyttää tämän vuoksi kun ei viitsi pitää TV:ä auki koko ajan.

Toinen vika on Elisa viihteen Viaplay puolella jonka kelaus(hyppy) kaataa koko Viaplayn eli sitä ei voi käyttää ollenkaan?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Voit laittaa myös yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi :lle.

Lisää omaan profiiliisi asiakasnumero jos ei ole:

Oma profiili/muokkaa profiilia.

Eli, jos vika digiboksissa, niin siinähän on

takuu niin kauan, kuin sopimus voimassa.

 

 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

  • September 21, 2022

Kokeile alkuun kaikkein helpointa:

Käynnistä laitteesi uudelleen

Sammuta TV ja irroita virtajohtokin seinästä väh. minuutiksi.

sitten takaisin.

Ota  digiboksistakin virtajohto minuutiksi irti.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • September 21, 2022

Kokeile alkuun kaikkein helpointa:

Käynnistä laitteesi uudelleen

Sammuta TV ja irroita virtajohtokin seinästä väh. minuutiksi.

sitten takaisin.

Ota  digiboksistakin virtajohto minuutiksi irti.

Digiboksin suhteen näin olen jo tehnyt mutta kokeillaan tuota molempien laitteiden kanssa.

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • September 21, 2022

Kokeile alkuun kaikkein helpointa:

Käynnistä laitteesi uudelleen

Sammuta TV ja irroita virtajohtokin seinästä väh. minuutiksi.

sitten takaisin.

Ota  digiboksistakin virtajohto minuutiksi irti.

Digiboksin suhteen näin olen jo tehnyt mutta kokeillaan tuota molempien laitteiden kanssa.

 

Ei auttanut, sama ongelma edelleen. Näyttäisi siltä että ekalla kerralla boksi ei ehdi käynnistykseen mukaan mutta toisella kerralla on jo hereillä minkä vuoksi herää henkiin. Katsoin tarkemmin sen herjan ja ilmoittaa HDMI 1 ‘ei signaalia’


  • September 21, 2022

Kokeile alkuun kaikkein helpointa:

Käynnistä laitteesi uudelleen

Sammuta TV ja irroita virtajohtokin seinästä väh. minuutiksi.

sitten takaisin.

Ota  digiboksistakin virtajohto minuutiksi irti.

Digiboksin suhteen näin olen jo tehnyt mutta kokeillaan tuota molempien laitteiden kanssa.

 

Ei auttanut, sama ongelma edelleen. Näyttäisi siltä että ekalla kerralla boksi ei ehdi käynnistykseen mukaan mutta toisella kerralla on jo hereillä minkä vuoksi herää henkiin. Katsoin tarkemmin sen herjan ja ilmoittaa HDMI 1 ‘ei signaalia’

Eipä nämä kummoisia ohjeita ole mutta, jos et

vielä kokeillut HDMI- kaapelin irroitusta boksista ja telkkarista,

niin voisihan sitäkin kokeilla.

Kokeile muitakin TV:n HDMI- liitäntä paikkoja.

 

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • September 22, 2022

Kokeile alkuun kaikkein helpointa:

Käynnistä laitteesi uudelleen

Sammuta TV ja irroita virtajohtokin seinästä väh. minuutiksi.

sitten takaisin.

Ota  digiboksistakin virtajohto minuutiksi irti.

Digiboksin suhteen näin olen jo tehnyt mutta kokeillaan tuota molempien laitteiden kanssa.

 

Ei auttanut, sama ongelma edelleen. Näyttäisi siltä että ekalla kerralla boksi ei ehdi käynnistykseen mukaan mutta toisella kerralla on jo hereillä minkä vuoksi herää henkiin. Katsoin tarkemmin sen herjan ja ilmoittaa HDMI 1 ‘ei signaalia’

Eipä nämä kummoisia ohjeita ole mutta, jos et

vielä kokeillut HDMI- kaapelin irroitusta boksista ja telkkarista,

niin voisihan sitäkin kokeilla.

Kokeile muitakin TV:n HDMI- liitäntä paikkoja.

 

 

Tätäkin on kokeiltu ja piuhakin vaihdettu, ei auttanut :) 


  • Vastaus
  • September 22, 2022

Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Voit laittaa myös yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi :lle.

Lisää omaan profiiliisi asiakasnumero jos ei ole:

Oma profiili/muokkaa profiilia.

Eli, jos vika digiboksissa, niin siinähän on

takuu niin kauan, kuin sopimus voimassa.

 

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • September 22, 2022

Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Voit laittaa myös yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi :lle.

Lisää omaan profiiliisi asiakasnumero jos ei ole:

Oma profiili/muokkaa profiilia.

Eli, jos vika digiboksissa, niin siinähän on

takuu niin kauan, kuin sopimus voimassa.

 

 

Jep, olin sinne tänään yhteydessä. Teen jokusen testin ja katsotaan sitten miten homma etenee.