Vastattu

Viihde boksi ei yhteyttä telkkariin

  • 21 September 2022
  • 7 kommenttia
  • 148 katselukerrat

  • Osallistuja
  • 17 kommenttia

Käynnistäessä digiboksia ilmoittaa tv(Samsung Q7F) ettei digiboksiin saada yhteyttä. Kun sen sammuttaa ja käynnistää uudestaan, niin sitten Elisa viihde sivu aukeaa. Miksei aukea suoraan? perin hankala käyttää tämän vuoksi kun ei viitsi pitää TV:ä auki koko ajan.

Toinen vika on Elisa viihteen Viaplay puolella jonka kelaus(hyppy) kaataa koko Viaplayn eli sitä ei voi käyttää ollenkaan?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 22 September 2022, 11:14

Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Kokeile alkuun kaikkein helpointa:

Käynnistä laitteesi uudelleen

Sammuta TV ja irroita virtajohtokin seinästä väh. minuutiksi.

sitten takaisin.

Ota  digiboksistakin virtajohto minuutiksi irti.

Kokeile alkuun kaikkein helpointa:

Käynnistä laitteesi uudelleen

Sammuta TV ja irroita virtajohtokin seinästä väh. minuutiksi.

sitten takaisin.

Ota  digiboksistakin virtajohto minuutiksi irti.

Digiboksin suhteen näin olen jo tehnyt mutta kokeillaan tuota molempien laitteiden kanssa.

 

Kokeile alkuun kaikkein helpointa:

Käynnistä laitteesi uudelleen

Sammuta TV ja irroita virtajohtokin seinästä väh. minuutiksi.

sitten takaisin.

Ota  digiboksistakin virtajohto minuutiksi irti.

Digiboksin suhteen näin olen jo tehnyt mutta kokeillaan tuota molempien laitteiden kanssa.

 

Ei auttanut, sama ongelma edelleen. Näyttäisi siltä että ekalla kerralla boksi ei ehdi käynnistykseen mukaan mutta toisella kerralla on jo hereillä minkä vuoksi herää henkiin. Katsoin tarkemmin sen herjan ja ilmoittaa HDMI 1 ‘ei signaalia’

Käyttäjätaso 7

Kokeile alkuun kaikkein helpointa:

Käynnistä laitteesi uudelleen

Sammuta TV ja irroita virtajohtokin seinästä väh. minuutiksi.

sitten takaisin.

Ota  digiboksistakin virtajohto minuutiksi irti.

Digiboksin suhteen näin olen jo tehnyt mutta kokeillaan tuota molempien laitteiden kanssa.

 

Ei auttanut, sama ongelma edelleen. Näyttäisi siltä että ekalla kerralla boksi ei ehdi käynnistykseen mukaan mutta toisella kerralla on jo hereillä minkä vuoksi herää henkiin. Katsoin tarkemmin sen herjan ja ilmoittaa HDMI 1 ‘ei signaalia’

Eipä nämä kummoisia ohjeita ole mutta, jos et

vielä kokeillut HDMI- kaapelin irroitusta boksista ja telkkarista,

niin voisihan sitäkin kokeilla.

Kokeile muitakin TV:n HDMI- liitäntä paikkoja.

 

 

Kokeile alkuun kaikkein helpointa:

Käynnistä laitteesi uudelleen

Sammuta TV ja irroita virtajohtokin seinästä väh. minuutiksi.

sitten takaisin.

Ota  digiboksistakin virtajohto minuutiksi irti.

Digiboksin suhteen näin olen jo tehnyt mutta kokeillaan tuota molempien laitteiden kanssa.

 

Ei auttanut, sama ongelma edelleen. Näyttäisi siltä että ekalla kerralla boksi ei ehdi käynnistykseen mukaan mutta toisella kerralla on jo hereillä minkä vuoksi herää henkiin. Katsoin tarkemmin sen herjan ja ilmoittaa HDMI 1 ‘ei signaalia’

Eipä nämä kummoisia ohjeita ole mutta, jos et

vielä kokeillut HDMI- kaapelin irroitusta boksista ja telkkarista,

niin voisihan sitäkin kokeilla.

Kokeile muitakin TV:n HDMI- liitäntä paikkoja.

 

 

Tätäkin on kokeiltu ja piuhakin vaihdettu, ei auttanut :) 

Käyttäjätaso 7

Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Voit laittaa myös yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi :lle.

Lisää omaan profiiliisi asiakasnumero jos ei ole:

Oma profiili/muokkaa profiilia.

Eli, jos vika digiboksissa, niin siinähän on

takuu niin kauan, kuin sopimus voimassa.

 

 

Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Voit laittaa myös yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi :lle.

Lisää omaan profiiliisi asiakasnumero jos ei ole:

Oma profiili/muokkaa profiilia.

Eli, jos vika digiboksissa, niin siinähän on

takuu niin kauan, kuin sopimus voimassa.

 

 

Jep, olin sinne tänään yhteydessä. Teen jokusen testin ja katsotaan sitten miten homma etenee.

Osallistu keskusteluun