Skip to main content

Hei. olen Elisa viihde premium asiakas. Illalla katsottiin tv:tä normaalisti, mutta yön aikana tapahtui jotain. Aamulla tv ilmoitti että "tarvitset voimassa olevan tilauksen". Tarkistin asian netistä ja kaikki on kunnossa. Mikä on ongelma ?

Hei. olen Elisa viihde premium asiakas. Illalla katsottiin tv:tä normaalisti, mutta yön aikana tapahtui jotain. Aamulla tv ilmoitti että "tarvitset voimassa olevan tilauksen". Tarkistin asian netistä ja kaikki on kunnossa. Mikä on ongelma ?

Kysäise asiakaspalvelusta, tai tee vika/häiriöilmoitus,

niin selviää varmasti:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Soittakaa minulle / Häiriöilmoitus

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa /Häiriöilmoitus

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.

Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

> Uusi viesti> Häiriöilmoitukset


Tuo ilmoitus tulee, jos kyseinen laite ei ole merkattu tilauksen yhteydessä olevalle tunnukselle. Esimerkiksi jos sopimusta on päivitetty tai asiakkaalle on lähetetty uusi laite, jolloin tuosta vanhasta laitteesta on tunnukset siirtyneet toiseen laitteeseen. Jos ei ole kyse tämmöisestä, niin otathan yhteyttä Elisan asiakaspalveluun, niin saadaan tuota tutkittua tarkemmin.

Tervetuloa OmaYhteisöön ​@JarmoR !


Osallistu keskusteluun