Hei. olen Elisa viihde premium asiakas. Illalla katsottiin tv:tä normaalisti, mutta yön aikana tapahtui jotain. Aamulla tv ilmoitti että "tarvitset voimassa olevan tilauksen". Tarkistin asian netistä ja kaikki on kunnossa. Mikä on ongelma ?
Hei. olen Elisa viihde premium asiakas. Illalla katsottiin tv:tä normaalisti, mutta yön aikana tapahtui jotain. Aamulla tv ilmoitti että "tarvitset voimassa olevan tilauksen". Tarkistin asian netistä ja kaikki on kunnossa. Mikä on ongelma ?
Kysäise asiakaspalvelusta, tai tee vika/häiriöilmoitus,
niin selviää varmasti:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Chat Omaelisassa ma-pe 8-19 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Soittakaa minulle / Häiriöilmoitus
Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa /Häiriöilmoitus
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.
Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
> Uusi viesti> Häiriöilmoitukset
Tuo ilmoitus tulee, jos kyseinen laite ei ole merkattu tilauksen yhteydessä olevalle tunnukselle. Esimerkiksi jos sopimusta on päivitetty tai asiakkaalle on lähetetty uusi laite, jolloin tuosta vanhasta laitteesta on tunnukset siirtyneet toiseen laitteeseen. Jos ei ole kyse tämmöisestä, niin otathan yhteyttä Elisan asiakaspalveluun, niin saadaan tuota tutkittua tarkemmin.
Tervetuloa OmaYhteisöön
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi