Vastattu

Viihde Premium vs. Viihde

  • 24 December 2021
  • 2 kommenttia
  • 1027 katselukerrat

Kun Elisa Viihde + Laajakaista määräaikainen sopimus alkoi loppua, päätin jatkaa Elisan palvelujen käyttöa koska kiinteä nettiyhteys toimii hyvin ja olen siihen tyytyväinen. Viihden puoli on surkea (makuasia) mutta jotenkin pystyin siihen tottumaan. Nyt kun päivitin Premiumiin huomasin heti, että en pystyy uutta käyttöjärjestelmää käyttämään ilman että päättyyn päivystykseen verenpainenousun takia. Ei voi olla sekalaisempi ja vaikeampi järjestelmä jos haluaa vain katsoa TV kanavia ja jotain niistä tallentaa ja katsoa myöhemmin. Laittoin uuden Premiumin mukana tullut laitteen takaisin pakettiin ja palaasin käyttämään vanha Viihteen mukana tullut toimivaa digiboksia. Ymmärsin, että kun olin aktivoinut Premiumin, katsonut sitä uudella boksilla ja palanut vanhaan laitteen käyttöön, niin ilmeisesti Premium palvelu toimii vanhalla laitteella ilman ongelmia (vanhalla käytiksellä). Validettavasti ulkomailta tullessa ja telkarin avaessa selvisi, että on kuitenkin pakko käytä uutta laitetta ja kaukosäädintä jos haluaa Viihdepalvelua käyttää ja se ei vaan minulla onnistuu.

Nyt olen valmis maksamaan kerralla koko määräaikasuuden hinnan että pääsis tästä p*skasta nopeasti eroon. Näköjään ainoa toimiva Elisan ratkaisu ostaa vain kiinteä laajakaista ja käyttää sen mukana jotain toimivaa viihdepalvelua kilpailevalta operaattorilta. 

Mikä voisi olla se määräaikaisen Viihde Premiumin palvelun irtisanomishinta (myöhästyin päivällä kun huomasin, että vanha Viihdeboksi ei pelittää enää ja uuden tilauksesta on 15 pv mennyt)?

Tai onko jollain konstilla mahdollista jatkaa vanhan Viihden käyttöä Premiumin hinnalla?

Jos on vaikea ymmärtää miksi en pystyy käyttämään uutta laitetta niin pieni esimerkki olisi kaukosäädin, missä sormet ei erota nappeja koska ne on kaikki samalla tasolla  a la kosketusnäyttö.

Tai se, että vanhan Viihden jokun ominaisuuden käynnistykseen menee 2 painalusta, niin uudella onnistuin samaan 8 painaluksella (+väärin mennyt kerrat koska nappien paikkaa ei tunnista sormella). 

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ 27 December 2021, 12:59

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moikka @teethiob 
Kannattaa olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ sitä kautta voidaan nuo sopimukset nyt tarkemmin katsoa ja selvittää asia kuntoon.