Vastattu

Viihdepremium boksiko kuolemassa?

  • 2 March 2021
  • 9 kommenttia
  • 259 katselukerrat

Onko muilla tullut eteen? Eilen iltasella kesken tv:n katselun kuva meni mustaksi. Diagnostiikka väitti että ei internetyhteyttä. Resetin ja pitkän odottelun jälkeen alkoi Wlanin kautta jotenkin toimimaan, mutta Lan väittää edelleen että ei internet yhteyttä. Ennen resettiä kuitenkin toimi mm. netflix, mutta ei tv tai tallenteet.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi riihis 4 March 2021, 15:49

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

9 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Mites sulla muuten toimii nettiyhteys siellä? Kannattaa resetoida myös modeemia :) 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Täällä elisa viihde premium boksi hävitti viikonloppuna HDMI singaalin ja televisio ilmoitti että ei singaalia. Kokeilin neljää eri HDMI kaapelia niin kaikilla oli sama ei singaalia. Lopulta kuva tuli takaisin kun aikani olin HDMI kaapelia irroitellut ja laittanut takaisin boksiin.

Kaikki muut HDMI laitteet toimi ihan normaalisti paitsi Elisa viihde premium boksi.

 

Televisio: Philips 43PUS8545 4K UHD Android TV 43

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

@Docento Mites se boksi on nyt alkuviikon toiminut? Vieläkö kadottelee HDMI signaalia? 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@Docento Mites se boksi on nyt alkuviikon toiminut? Vieläkö kadottelee HDMI signaalia? 


Ei enään ole kadottanut HDMI singaalia. 

En kyllä ymmärrä missä oli vika kun otin television käyttöön keskiviikkona niin lauantaihin asti signaali pysy HDMI kaapelilla mutta lauantaina sit hävisi HDMI signaali. HDMI signaali palautui kun aikani otin HDMI kaapelia irti ja laitoin takaisin boksiin.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Joo on kyllä erikoista :o Sillon kun tuo signaali katosi niin tuliko testattua telkkarista toista HDMI porttia? Tai jos vielä uusiutuu niin sitten testata toista HDMI porttia vielä. :) 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Joo on kyllä erikoista :o Sillon kun tuo signaali katosi niin tuliko testattua telkkarista toista HDMI porttia? Tai jos vielä uusiutuu niin sitten testata toista HDMI porttia vielä. :) 


Testasin kaikki HDMI portit ja tietokoneen näytön mutta kaikilla signaalia ei löytynyt.

 

Blueray soitin ja tietokone toimi televisiossa ihan normaalisti.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Joo on kyllä erikoista 😮 Sillon kun tuo signaali katosi niin tuliko testattua telkkarista toista HDMI porttia? Tai jos vielä uusiutuu niin sitten testata toista HDMI porttia vielä. :) 


Testasin kaikki HDMI portit ja tietokoneen näytön mutta kaikilla signaalia ei löytynyt.

 

Blueray soitin ja tietokone toimi televisiossa ihan normaalisti.


Onpas kummallista kyllä. :thinking:  Jos tuota ei ole enää viikonlopun jälkeen esiintynyt, niin melkeinpä neuvoisin tässä vaiheessa seurailemaan tilannetta. Toki jos tuota esiintyy vielä uudelleen, niin tutkitaan toki lisää tilannetta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

@riihis  - vieläkö ongelmaa on esiintynyt digiboksin kanssa? :) Koititko tuota @JJesseJ:n neuvomaa modeemin resetointia.

Kyllä se nyt on taas toiminut. Vaati pari resettiä boksille. Toki vika voi olla nettiyhteydessäkin. Tälle alueelle ei tunnu oikein riittävän kapasiteettiä.