Skip to main content
Vastattu

Viihteen kello on väärässä

  • 20. syyskuuta 2024
  • 5 kommenttia
  • 194 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+2

Minkähän vuoksi viihteen kello guidessa näyttää väärän ajan. Esim. Tänään kello 16.33, guidessa kello näyttää16.15?
Vedin piuhat irti hetkeksi ja laitoin takaisin, edelleen sama tilanne.

vaikuttaakohan tämä nyt tuleviin tallennusaikoihin?

 

EDIT: 23.9.2024 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

vadelma kirjoitti:

Juu, tehty on.

kello jätättää entistä enemmän.

Kiinnostaisi tietää muiden kokemukset?

Kokeile vielä tuotakin:

  • Manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivityksen tarkistaminen. (Ns. Virtabuutti.)

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia). Tämä pakottaa digiboksin hakemaan uusimmat päivitykset.

Tee vaikka vika/häiriöilmoitus:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Soittakaa minulle Häiriöilmoitus(muut)

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden

arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Häiriöilmoitukset>Elisa Viihde.

(Digiboksissahan on takuu, niin kauan, kuin sopimus voimassa.)

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

5 kommenttia

  • 4733 kommenttia
  • 20. syyskuuta 2024
vadelma kirjoitti:

Minkähän vuoksi viihteen kello guidessa näyttää väärän ajan. Esim. Tänään kello 16.33, guidessa kello näyttää16.15?
Vedin piuhat irti hetkeksi ja laitoin takaisin, edelleen sama tilanne.

vaikuttaakohan tämä nyt tuleviin tallennusaikoihin?

Kokeile vielä tuolta:

Jumittaako digiboksi?

Digiboksin sisäisen muistin alustusta. (Digiboksit: N7700, N7800 ja N7950)

Digiboksin sisäisen muistin alustus:

  1. Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Alusta sisäinen muisti.
  2. Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.

Tehdasasetusten palautusta:

  1. Paina digiboksin virtapainiketta viisi kertaa peräkkäin.
  2. Uusimmassa Premium-mallissa N7950 virtapainike on iso painike digiboksin vasemmassa reunassa. Mallissa N7800 virtapainike on vasemmassa reunassa nimellä Reset. Mallissa N7700 virtapainike löytyy digiboksin edestä.

Elisa Viihde Plus-tv-boksi (ZTE B866) (Ei ole sisäisen muistin alustusmahdollisuutta)

Palauta tv-boksi tehdasasetuksille. Tehdasasetusten palauttaminen onnistuu Asetuksista (hammasrattaan kuva). Valitse Laitteen asetukset, sitten Laitteen tiedot ja Tehdasasetusten palautus.


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 17 kommenttia
  • 21. syyskuuta 2024

Juu, tehty on.

kello jätättää entistä enemmän.

Kiinnostaisi tietää muiden kokemukset?


  • 4733 kommenttia
  • Vastaus
  • 21. syyskuuta 2024
vadelma kirjoitti:

Juu, tehty on.

kello jätättää entistä enemmän.

Kiinnostaisi tietää muiden kokemukset?

Kokeile vielä tuotakin:

  • Manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivityksen tarkistaminen. (Ns. Virtabuutti.)

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia). Tämä pakottaa digiboksin hakemaan uusimmat päivitykset.

Tee vaikka vika/häiriöilmoitus:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Soittakaa minulle Häiriöilmoitus(muut)

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden

arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Häiriöilmoitukset>Elisa Viihde.

(Digiboksissahan on takuu, niin kauan, kuin sopimus voimassa.)


error404
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 363 kommenttia
  • 24. syyskuuta 2024

Saitko apua ongelmaan meidän asiakaspalvelusta/häiriöpuolelta @vadelma


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 17 kommenttia
  • 24. syyskuuta 2024
error404 kirjoitti:

Saitko apua ongelmaan meidän asiakaspalvelusta/häiriöpuolelta @vadelma

Sainpa todellakin!

 jätin eilen soittopyynnön ja noin vartin kuluttua minulle soitettiin ja asiaa alettiin tutkia.

Asia ei heti selvinnyt ja mukava Joonas lupasi palata asiaan parin tunnin kuluttua. Palasikin, vaikka häiriön syy edelleenkin epäselvä. Lupasi, että asiaa selvitellään edelleen.

Tänä aamuna oli ”taiat” tehty ja asiat kunnossa. Soitti vielä kysyäkseen onko kaikki kunnossa 👍

Sanoisin, että nyt oli asiakaspalvelu todellakin tasokasta!

 


Osallistu keskusteluun