Skip to main content

Viihteen päivitys Premiumiksi

  • 6. elokuuta 2022
  • 4 kommenttia
  • 819 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+5

Eipä taaskaan mennyt kuin Strömsössä, prkl! 

Kävin tänään myymälässä päivittämässä pari simmiä ja samassa yhteydessä myyjä sai houkuteltua ottamaan Viihde premiumin päivityksenä entisen nettipalvelun tilalle. Eihän se mikään päivitys ole, vaan uusi premium, jonka rinnalle jäi vanha palvelu tallenteineen ja tunnuksineen, tosin sentään ilman hintaa. Tämä ei ole se, mitä tilasin. Korjatkaa tilanne niin, että vanhat ja myös tulevat tallenteet toimivat sekä boksilla että nettipalvelulla vanhalla tunnuksella eli boksi todellakin on päivitys vanhaan palveluun.

Tarvittavat tiedot löytyvät profiilista

Kiinnitetty vastaus

8. elokuuta 2022

Morjes @ko2610! Onpas harmi kuulla että sopimuksissa oli nyt aikas paljon epäselvyyttä eikä tosiaan kuulosta siltä että kaikki olisi mennyt niin kuin Strömsössä 😕 katsottaisiin tämä mieluusti kuntoon. Kimblez ja Porkkana vinkkailivatkin jo asiakaspalveluun nopeimpia yhteydenottokanavia, kerkesitkö jo hoitamaan asiaa jossain muussa kanavassa? OmaElisasta löytyvän chatin lisäksi meillä päivystää myös somessa Facebookin ja Twitterin puolella asiakaspalvelu viikon jokaisena päivänä, ja sitä kautta pystytään myös auttelemaan vikatilanteiden ja sopimussotkujen kanssa. 👍🏼

Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

  • 4706 kommenttia
  • 6. elokuuta 2022

Saat ehkä hoidettua asian nopeimmin

OmaElisan Chatissa.

OmaElisa/Asiakaspalvelu/Chat.

avoinna Sunnuntainakin Klo 9-17.


Porkkana
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • 467 kommenttia
  • 6. elokuuta 2022

Kyllä myymälän ois siitä pitäny jo tehdä kirjaus että premiumille tulee käyttöön vanhat tunnarit. Myymälässähän ne ei sitä korjausta tee. 

Se tekevä porukka on maanantaina paikalla jolle myymälä sen ilmoituksen teki.

On toki joskus käynyt niinkin että ovat unohtaneet sen korjauspyynnön tehdä. 

Sunnuntaina chat aspa kyllä tekee siitä myös kirjauksen tai jos olet vikailmoituksiin yhteydessä.


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1477 kommenttia
  • 8. elokuuta 2022

Morjes @ko2610! Onpas harmi kuulla että sopimuksissa oli nyt aikas paljon epäselvyyttä eikä tosiaan kuulosta siltä että kaikki olisi mennyt niin kuin Strömsössä 😕 katsottaisiin tämä mieluusti kuntoon. Kimblez ja Porkkana vinkkailivatkin jo asiakaspalveluun nopeimpia yhteydenottokanavia, kerkesitkö jo hoitamaan asiaa jossain muussa kanavassa? OmaElisasta löytyvän chatin lisäksi meillä päivystää myös somessa Facebookin ja Twitterin puolella asiakaspalvelu viikon jokaisena päivänä, ja sitä kautta pystytään myös auttelemaan vikatilanteiden ja sopimussotkujen kanssa. 👍🏼


Forum|alt.badge.img+5
  • Keskustelun aloittaja
  • Oppinut
  • 137 kommenttia
  • 14. elokuuta 2022

Laitetaanpa tilannepäivitystä, kun asia tuli mieleen. Laitoin lopulta tiistaina chatin kautta korjauspyynnön menemään. Asia, joka minuuuteissa turmeltiin, tuli kuntoon parissa päivässä. Pääpiirteissään vaikuttaisi toimivalta mutta tallenteiden selailuun olisi kiva päästä vähemmillä näppäilyillä, kuten joku muukin oli täällä toivonut. Toinen asia, joka mielestäni kaipaisi fiksausta, on epg, joka näyttää kovin antiikkiselta ja yleiskuvan saamiseksi ohjelmatarjonnasta joutuu selaamaan melko tovin. Kolmas ihmetystä aiheuttava asia on hetkittäin surkea kuvanlaatu esim. Discoverylla. Vaikea sanoa onko vika viihteessä vai Elisan “maailman parhaassa” 5g:ssä, joka ei edes kalliilla ulkomodeemilla anna kilometrin päässä tukiasemista kuin viidenkympin latausnopeuksia pahimman ruuhkan aikaan. Se on ainakin varma, ettei vika ole antennissa, koska antennikaapeli ei ole edes kytketty :)