Vinkkinä että jos Netgem N7950-digiboksin nettiyhteys katoaa eikä boksin uudelleenkäynnistykset ym. konstit auta niin kannattaa resetoida reititin, täällä ainakin lähti yhteydet boksissa toimimaan tuon toimenpiteen jälkeen
Ennen reittimen resetointia kannattaa kyllä kokeilla reittimen uudelleenkäynnistystä. Se yleensä auttaa.
Ennen reittimen resetointia kannattaa kyllä kokeilla reittimen uudelleenkäynnistystä. Se yleensä auttaa.
Tuotakin kokeiltiin moneen kertaan mutta vasta resetointi auttoi, tämä siis tilanteeseen kun kaikki muut keinot kokeiltu
Mikä reititin on kyseessä? Ei ole normaalia palautella tehdasasetuksia reittimeen tv boksin johdosta.
Mikä reititin on kyseessä? Ei ole normaalia palautella tehdasasetuksia reittimeen tv boksin johdosta.
Mun mielestä tehdasasetusten palauttamista suositellaan tai tehdään liian usein, kun uudelleenkäynnistys riittäisi.
Tai sitten ihmiset ymmärtävät termin "resetointi" eri tavalla.
Kyllähän tälläkin palstalla aiemmin Elisan edustajat olivat kokolailla kärkkäästi opastamassa että pitää palauttaa laitteeseen kuin laitteeseen tehdasasetukset. Se on vaan melkein illan työ saada palautuksen jälkeen saada kaikki ennalleen ja huomata että ongelma ei poistunut.
On totta että resetointi tulkitaan erilailla. Muistan opiskeluajoilta kun eräs opiskelija sanoi resetoivansa tietokoneensa. Tarkoitti koneen uudelleenkäynnistämistä…
Mikä reititin on kyseessä? Ei ole normaalia palautella tehdasasetuksia reittimeen tv boksin johdosta.
Elisan kautta myytävä Zyxel Vmg3927
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi