Ylimääräisiä Elisa Viihde online-tunnuksia

  • 6 October 2022
  • 2 kommenttia
  • 174 katselukerrat

Kuinka on mahdollista minulla olevan 2-3eri Elisa viihdettä ? Yksi on Elis Viihde Premium (niinkuin pitäsikin ) ja sitten on erikseen kaksi kappaletta Elisa Viihdettä ja jokaisessa oma tunnus . Maksu menee ainostaan Premiumista ja noista kahdesta muusta ei veloiteta . Ollut vähän ihmeissäni asian johdosta. Nuo kaksi ovat aktiivisia eli molemmat ovat aktiivisia. Tosi outoa. Kiinnitin asiaan huomiota jo aiemmin , mutten tajunnut kysyä asiaa mistään (” ääliö”). Käyn Elisan myymälässä varmaan tänään . Voisivatko ne olla siellä siksi, kun minulla oli kolme Viaplayta päällekkäin ( kevyt moka Elisalta ). Tilasin sis Viaplayn ( asun yksin ja asuntooni tulee kiinteä kaapeliverkko, sis laajakaistan. Kysymys siis kuuluu mitä ne kaksi ns ylimääräistä Elisa Viihdettä ovat ja miksi minulla niin monta eri tunnusta🤔. Kiitos etukäteen sille joka osaisi vastata kyssäriin. tapioh. Ps. Eikö koneeni ole päivittänyt asioita ,sillä löytyy yksi asia missä lukee päivitys 22.8.22 ( keltainen, oranssi piste vieressä ). Eikö päivitys ole silloin kesken ?)
 

 


EDIT 7.10.2022 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

draakki 1 vuosi sitten

Morjes @Meitsi66! Kuulostaa tämän perusteella siltä että sinulle on jäänyt kummittelemaan ylimääräisiä Elisa Viihde online-tunnuksia. 🙂 Tunnukset itsessään ovat maksuttomat kun niitä ei ole kytketty maksullisiin palveluihin (Elisa Viihde Premium tai Classic digiboksilla, Elisa Viihde Mini sovelluksella, Elisa Viihde Viaplay yms.) joten sinänsä niistä ei ole mitään “haittaa”, mutta ymmärrettävästi ne voivat kyllä pakkaa sekoittaa vähän turhaan ja aiheuttaa hämminkiä. Turhat tunnukset saadaan kyllä helposti suljettua asiakaspalvelun toimesta. 👍🏼 

Kimblez tuossa vinkkasikin jo oivia tapoja ottaa yhteyttä asiakaspalveluun 😊 soittopyynnön voi tosiaan helposti jättää täällä, minkä lisäksi Elisan asiakaspalvelu palvelee myös Facebookissa että Twitterissä myös viikonloppuisin.

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Ota yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. Jos botti, niin uutta yritystä vaan perä perään, niin häipyy kyllä.

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Hoituu myös yksityisviestillä @OmaYhteisö-tiimi :lle.

Lisää omaan profiiliisi asiakasnumero jos ei ole:

Oma profiili/muokkaa profiilia.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Morjes @Meitsi66! Kuulostaa tämän perusteella siltä että sinulle on jäänyt kummittelemaan ylimääräisiä Elisa Viihde online-tunnuksia. 🙂 Tunnukset itsessään ovat maksuttomat kun niitä ei ole kytketty maksullisiin palveluihin (Elisa Viihde Premium tai Classic digiboksilla, Elisa Viihde Mini sovelluksella, Elisa Viihde Viaplay yms.) joten sinänsä niistä ei ole mitään “haittaa”, mutta ymmärrettävästi ne voivat kyllä pakkaa sekoittaa vähän turhaan ja aiheuttaa hämminkiä. Turhat tunnukset saadaan kyllä helposti suljettua asiakaspalvelun toimesta. 👍🏼 

Kimblez tuossa vinkkasikin jo oivia tapoja ottaa yhteyttä asiakaspalveluun 😊 soittopyynnön voi tosiaan helposti jättää täällä, minkä lisäksi Elisan asiakaspalvelu palvelee myös Facebookissa että Twitterissä myös viikonloppuisin.