(Ainakin) kesästä lähtien Youtube-sovellus N7800:n läpi jumittuu mainosten jälkeen, ruutuun jää teksti Ladataan ja se ei siitä pääse ikinä eteenpäin, ellei stoppaa ja ala katsomaan uudestaan. Tämä tapahtuu lähes aina, ainakin 3 kertaa 4:stä.
Onko vialle mitään tehtävissä?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
KopiK kirjoitti:
Tein senkin 6 päivää sitten. Ei se ainakaan kauaksi auttanut.
Jos vika on siinä digiboksissa, niin siinähän on takuu, niin
kauan, kuin sopimus voimassa. Sehän selviää asiakaspalvelussa.
(Ainakin) kesästä lähtien Youtube-sovellus N7800:n läpi jumittuu mainosten jälkeen, ruutuun jää teksti Ladataan ja se ei siitä pääse ikinä eteenpäin, ellei stoppaa ja ala katsomaan uudestaan. Tämä tapahtuu lähes aina, ainakin 3 kertaa 4:stä.
Sama vika itselläkin, ja todellakin alkaa jo ärsyttää. Näköjään viimeisin päivitys omaan boksiin on tehty juurikin kesäkuussa. Ennen sitäkin ongelmaa oli satunnaisesti, mutta nyt oikeastaan koko ajan youtube-videot katkeaa mainosten jälkeen.
Muutenkin vähän ”hitautta” boksissa nykyään, eli veikkaan että yrittävät saada vaihtamaan tuohon premiumiin väkisin.
en tiedä auttaako mutta liittyy alphabet/google/youtube yhtiöön.
netissä menee älämölö kun youtube rupesi pakottamaan mainoksia ja otti käyttöön mainosten-eston ESTON. jossa ajetaan scriptejä varmistaakseen onko mainosten estot päällä tai ei. voi olla mahdollista että boxi ei ole yhteensopiva näitten mainosten-eston estojen kanssa.
on myös huhuja että youtube hidastelee firefox selainta. elisan boxit tuskin on mozilla pohjannaisia, mutta kertonee alphabet yhtiön asenteesta. toisaalta, chromium ja chrome ei ole tismalleet samat selaimet muutenkaan.
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.