Skip to main content

(Ainakin) kesästä lähtien Youtube-sovellus N7800:n läpi jumittuu mainosten jälkeen, ruutuun jää teksti Ladataan ja se ei siitä pääse ikinä eteenpäin, ellei stoppaa ja ala katsomaan uudestaan. Tämä tapahtuu lähes aina, ainakin 3 kertaa 4:stä.

Onko vialle mitään tehtävissä? 

(Ainakin) kesästä lähtien Youtube-sovellus N7800:n läpi jumittuu mainosten jälkeen, ruutuun jää teksti Ladataan ja se ei siitä pääse ikinä eteenpäin, ellei stoppaa ja ala katsomaan uudestaan. Tämä tapahtuu lähes aina, ainakin 3 kertaa 4:stä.

Onko vialle mitään tehtävissä? 

Onko kokeiltu tuolta:

Jumittaako digiboksi

  • Tehdasasetusten palautus.
  • Sisäisen muistin alustus.
  • Manuaalinen Digiboksin ohjelmistopäivityksen tarkistaminen,(ns. Virtabuutti.)

 


Auttoko tehdasasetusten palautus tai nuo muut vinkit? 😊 @KopiK 


So far so good. Ehkäpä temput auttoivat, ainakaan illalla ei ollut jumeja.

Ärsyttää vain tehdä tuo jumppa, kun joutuu syöttämään kaikki kirjautumiset uusiksi tuolla surkealla käyttöliittymällä.

Mutta kai se on uskottava, että nää boxit pitää 2-3kk:n välein resetoida alkutilaansa. Ja pienempiä sähköt pois resettejä niiden välillä.


Kokonaiset 6 päivää pelasi, tänään taas jumittui.

Enpä jaksa kerran viikossa palautella tehdasasetuksia kun joutuu työläästi kirjautumaan uusiksi.

Pitää katsoa Youtubet muulla keinoin.


Kokonaiset 6 päivää pelasi, tänään taas jumittui.

Enpä jaksa kerran viikossa palautella tehdasasetuksia kun joutuu työläästi kirjautumaan uusiksi.

Pitää katsoa Youtubet muulla keinoin.

Auttaisiko siinä tuo vähemmän työläämpi vaihtoehto:

  • Digiboksin sisäisen muistin alustus:
  1. Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Alusta sisäinen muisti.
  2. Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.

Tein senkin 6 päivää sitten. Ei se ainakaan kauaksi auttanut.


Tein senkin 6 päivää sitten. Ei se ainakaan kauaksi auttanut.

Jos vika on siinä digiboksissa, niin siinähän on takuu, niin

kauan, kuin sopimus voimassa. Sehän selviää asiakaspalvelussa.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

 


Sama vika itselläkin, ja todellakin alkaa jo ärsyttää. Näköjään viimeisin päivitys omaan boksiin on tehty juurikin kesäkuussa. Ennen sitäkin ongelmaa oli satunnaisesti, mutta nyt oikeastaan koko ajan youtube-videot katkeaa mainosten jälkeen.

Muutenkin vähän ”hitautta” boksissa nykyään, eli veikkaan että yrittävät saada vaihtamaan tuohon premiumiin väkisin.


Sama täällä, youtube menee jumiin ja sitten samoin koko boxi, ei näy enää tv:kään sen jälkeen


en tiedä auttaako mutta liittyy alphabet/google/youtube yhtiöön.

netissä menee älämölö kun youtube rupesi pakottamaan mainoksia ja otti käyttöön mainosten-eston ESTON. jossa ajetaan scriptejä varmistaakseen onko mainosten estot päällä tai ei. voi olla mahdollista että boxi ei ole yhteensopiva näitten mainosten-eston estojen kanssa.

on myös huhuja että youtube hidastelee firefox selainta. elisan boxit tuskin on mozilla pohjannaisia, mutta kertonee alphabet yhtiön asenteesta. toisaalta, chromium ja chrome ei ole tismalleet samat selaimet muutenkaan.

 


Osallistu keskusteluun