Skip to main content
Vastaus

Cmore Total ei toimi

  • May 21, 2022
  • 12 kommenttia
  • 646 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+2

Moikka!

 

Missä vika, minulla on tilattuna Cmore Total Elisa Viihteen kautta (3kk 0 euroa), yrittäessäni katsoa Cmorea herjaa vain että”-Ohjelman katsomisessa ongelmia, yritä hetken päästä uudelleen.” Nyt on viikko yritetty eikä edelleenkään toimi...

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi

@Blueroan Laitatko vielä yksäriä @OmaYhteisö-tiimi:lle niin voidaan tuota tarkemmin katsastaa.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

12 kommenttia

  • May 21, 2022

Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • May 21, 2022

Ei löytynyt! Näitä ohjeita ja Elisan FAQ:ta olen selaillut läpi eikä löydy vastausta, miksi ohjelmat eivät käynnisty…

 


  • May 21, 2022

Tuollainen vastaus vanhasta keskustelusta. Sama aihe:

Kun ongelmia on jonkin ohjelmakirjaston kuten C Moren aukeamisessa, auttaa usein sisäisen muistin alustus. Tämä löytyy digiboksin asetuksista lisäasetusten alta, kannattaa kokeilla! 


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • May 21, 2022

Tuollainen vastaus vanhasta keskustelusta. Sama aihe:

Kun ongelmia on jonkin ohjelmakirjaston kuten C Moren aukeamisessa, auttaa usein sisäisen muistin alustus. Tämä löytyy digiboksin asetuksista lisäasetusten alta, kannattaa kokeilla! 

Ei siis hävitä tallennetuja ohjelmia tai muutakaan?


  • May 21, 2022

Tuollainen vastaus vanhasta keskustelusta. Sama aihe:

Kun ongelmia on jonkin ohjelmakirjaston kuten C Moren aukeamisessa, auttaa usein sisäisen muistin alustus. Tämä löytyy digiboksin asetuksista lisäasetusten alta, kannattaa kokeilla! 

Ei siis hävitä tallennetuja ohjelmia tai muutakaan?

Eipä tuolla ohjeissa ole että häviäisi:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/#sisainen-muisti-alustus

Digiboksin sisäisen muistin alustus, jos ongelmia Netflixissä tai ohjelmaoppaassa (EPG)


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • May 21, 2022

Tuollainen vastaus vanhasta keskustelusta. Sama aihe:

Kun ongelmia on jonkin ohjelmakirjaston kuten C Moren aukeamisessa, auttaa usein sisäisen muistin alustus. Tämä löytyy digiboksin asetuksista lisäasetusten alta, kannattaa kokeilla! 

Ei siis hävitä tallennetuja ohjelmia tai muutakaan?

Eipä tuolla ohjeissa ole että häviäisi:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/#sisainen-muisti-alustus

Digiboksin sisäisen muistin alustus, jos ongelmia Netflixissä tai ohjelmaoppaassa (EPG)

 

Eikä myöskään auttanut ongelmaan, kokeilin!


  • May 21, 2022

Tuollainen vastaus vanhasta keskustelusta. Sama aihe:

Kun ongelmia on jonkin ohjelmakirjaston kuten C Moren aukeamisessa, auttaa usein sisäisen muistin alustus. Tämä löytyy digiboksin asetuksista lisäasetusten alta, kannattaa kokeilla! 

Ei siis hävitä tallennetuja ohjelmia tai muutakaan?

Eipä tuolla ohjeissa ole että häviäisi:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/#sisainen-muisti-alustus

Digiboksin sisäisen muistin alustus, jos ongelmia Netflixissä tai ohjelmaoppaassa (EPG)

 

Eikä myöskään auttanut ongelmaan, kokeilin!

Ja digiboksin kaikki kommervenkit tehty. Virtapistokkeen irroituksesta lähtien?

Laita tuonne viestiä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Jos vaikka joku lukee.


Forum|alt.badge.img+21

@Blueroan - Olitko saanut ongelman kuntoon? 


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • June 15, 2022

@Blueroan - Olitko saanut ongelman kuntoon? 

En edelleenkään. Kahdesti olen ollut yhteydessä Elisan vikapalvelu-aspaan tuloksetta.


Lautturi
Forum|alt.badge.img+12
  • Superstara
  • June 16, 2022

Katsoin profiilistasi löytyvillä tiedoilla hieman asiaa ja jäin siihen käsitykseen, että tarkoituksenasi oli olla yhteydessä C Moreen ja kysellä asiaa tarkemmin sieltä 🤔 Saitko sitä kautta millaisia vastauksia?


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • June 16, 2022

Katsoin profiilistasi löytyvillä tiedoilla hieman asiaa ja jäin siihen käsitykseen, että tarkoituksenasi oli olla yhteydessä C Moreen ja kysellä asiaa tarkemmin sieltä 🤔 Saitko sitä kautta millaisia vastauksia?

CMore ilmoitti, etteivät voi tehdä mitään kun on tilaus Elisan tunnuksilla. Olen poistanut CMorelta kokonaan vanhan tilini mutta ei vaikutusta…


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • Vastaus
  • June 27, 2022

@Blueroan Laitatko vielä yksäriä @OmaYhteisö-tiimi:lle niin voidaan tuota tarkemmin katsastaa.