Vastattu

Digipalveluiden myyminen vanhuksille

  • 3 June 2022
  • 2 kommenttia
  • 179 katselukerrat

Vanhempani ovat vähävaraisia eläkeläisiä ja Elisalta on myyty heille mm. 2 päällekkäistä Elisa Viihdettä, on laajakaistaa ja netti simkorttia, kanavapaketteja....missä on vastuu, nyt kun heillä ei ole rahaa maksaa lähes 170 euron kuukausilaskuja?

Palveluissa 6 kk irtisanomisaika. 

Miten voi olla mahdollista, että tällaista voi tapahtua? Ymmärrän oikein hyvin myyjien tulospalkkauksen, olen myös itse myyntityössä, mutta missä vastuu. Ei 75 vuotiaille ihmisillä.ole aavistustakaan tarvittavista palveluista tai siitä, mitä heille on myyty..... Nyt on laskuja 700 € maksamatta, puhelin suljettu ja hätä suuri.

Ei vain mene ymmärrykseeni. Nykypäivän palveluiden ja yritysten vastuullisuuspuheet eivät ainakaan tässä yhteydessä pidä paikkaansa.

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Burnett 17 June 2022, 14:24

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Myyjien osa on myydä. Sitä päivää ei tulla näkemään, että kaikki provisiopalkkaiset myyjät jättäisivät parhaat ja tuottoisimmat kohteet eli hyväuskoiset ja ymmärtämättömät ihmiset rauhaan.

 

Muiden osa on opetella vastaamaan jotain seuraavista:

  • Ei kiitos, hyvää päivänjatkoa sinullekin, hei
  • Lapseni (tai joku muu täysjärkinen läheinen) hoitaa nämä asiat
  • Minulla on edunvalvoja

 

(jos vähävarainen eläkeläinen hommaa itselleen 170 euron edestä turhia kuukausimaksuja, suosittelisin vakavasti harkitsemaan edunvalvojaa, tai vähintäänkin epävirallista jatkuvaa valvontaa, ennen kuin asiat ovat vielä enemmän solmussa)

Käyttäjätaso 5

Vanhempani ovat vähävaraisia eläkeläisiä ja Elisalta on myyty heille mm. 2 päällekkäistä Elisa Viihdettä, on laajakaistaa ja netti simkorttia, kanavapaketteja....missä on vastuu, nyt kun heillä ei ole rahaa maksaa lähes 170 euron kuukausilaskuja?

Palveluissa 6 kk irtisanomisaika. 

Miten voi olla mahdollista, että tällaista voi tapahtua? Ymmärrän oikein hyvin myyjien tulospalkkauksen, olen myös itse myyntityössä, mutta missä vastuu. Ei 75 vuotiaille ihmisillä.ole aavistustakaan tarvittavista palveluista tai siitä, mitä heille on myyty..... Nyt on laskuja 700 € maksamatta, puhelin suljettu ja hätä suuri.

Ei vain mene ymmärrykseeni. Nykypäivän palveluiden ja yritysten vastuullisuuspuheet eivät ainakaan tässä yhteydessä pidä paikkaansa.

 


Moikka @Johanna.123 ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Mikäli asia on edelleen ajankohtainen, laita viestiä meille @OmaYhteisö-tiimi 😊

Osallistu keskusteluun