Vastattu

Elisa Viihde Android sovelluksen marraskuu 2022 versiossa ongelma

  • 19 November 2022
  • 4 kommenttia
  • 167 katselukerrat

Android version marraskuu 2022 päivitys on viallinen. Käytössä oleva puhelimeni on Oneplus 9pro. 

Kun jaan viihde sovelluksen Chromecastiin ja käynnnistän toistettavan ohjelman, niin välittömästi tämän jälkeen ohjelma jumittuu siten, että puhelimen lukitusnäyttö aktivoituu ja koko näyttö jää vilkkumaan. Tuota näytön vilkkumista ei saa muuten loppumaan  kuin käynnistämällä puhelin uudelleen virtanäppäintä pitkään painamalla.

Viihde sovelluksen edellisellä versiolla ongelmaa ei ollut eikä ole, sillä palasin sovelluksen edelliseen versioon. 

Vaikka olen käyttänyt Elisa viihde sovellusta sen ensimmäisestä versiosta alkaen tämä on ensimmäinen kerta kun todellinen ongelma ilmenee.

Pyytäisin korjaamaan tuon tod. ärsyttävän ongelman pikaisesti. Kiitoksia. Mitkään välimuistin tyhjäämisetkään eivät siis auttaneet sovelluksen kaatumisessa.

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Porkkana 19 November 2022, 14:57

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Kokeilitko sillä uudella viihde sovelluksen poistoa ja uudelleen asennusta?

Kokeilitko sillä uudella viihde sovelluksen poistoa ja uudelleen asennusta?

Se on aina seuraava toimenpide välimuistin tyhjäämisen jälkeen. Eli olen tehnyt sen ja kokeillut toisella toisen merkkisellä puhelimellakin. Sama juttu, joten versiossa on vika. 

Niinkuin mainitsin niin vikaa ei ilmene edellisessä versiossa, joten uusimmassa versiossa on jotain vinksallaan, joka ainakin Oneplus 9pro versiossa tökkii.

Käyttäjätaso 7

Vikailmoituksenhan voi halutessaan tehdä Asiakaspalvelunumerossa.

010 190 240 (mpm/pvm)​. Ympäri vuorokauden, viikonloppuisinkin.

Kunhan kuuntelee nauhoitteen ihan loppuun saakka.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Voihan asiasta OmaElisa/Asiakaspalvelu Chattiinkin ilmoittaa.

Sekin avoinna viikonloppuisin klo. 17:n saakka.

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +17

Viihdesovellukseen liittyvän vikailmoituksen voi jättää myös sieltä sovelluksen sisältä, anna palautetta kohdasta.

Sinne kannattaa kirjata puhelimen malli, ohjelmisto ja myös se TVn malli sekä ohjelmisto yms. vikaan liittyvää tietoa.

Menee sitten yhden portaan ohi suoraan...

Osallistu keskusteluun