Skip to main content

Elisa Viihde myyty väärin

  • 25 May 2024
  • 1 kommentti
  • 229 katselukerrat

Nytkö on Elisa ottanut Gigantista mallia? Äitini 80 v. sai kotiin kirjeen, että kaapelimodeemi on vanhentunut ja täytyy vaihtaa uuteen. Asiakaspalvelussa oli pakkomyyty hänelle Elisa Viihde Premium -paketti, vaikka äiti oli toistuvasti yrittänyt selittää, että hän ei tee sillä yhtään mitään, kun katsoo televisiosta vain TV7:kaa. Ylimääräistä digiboksiakin oli yritetty tyrkyttää. Puhelusta hän oli saanut lopulta käsityksen, että nettiä ei saada toimimaan, ellei hän tilaa Premium-pakettia ja painostus oli ollut liikaa “ tässä on jo 15 minuuttia keskusteltu, että nyt pitäisi tehdä päätöksiä”, joten hän oli tilauksen tehnyt. 

Nyt on paketti lähetetty takaisin ja kahden vuoden määräaikainen Premium- soppari peruttu, uusi kaapelimodeemi asennettu ja netti toimii, mutta pistää vihaksi, kun tällaiset “myynti-Jesset” aiheuttavat vanhuksille ja toisella puolella Suomea asuville omaisille ylimääräistä surua ja työtä. Voisiko Elisa vähän panostaa myynnin vastuullisuuteen?

 

EDIT: 27.5.2024 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Pahoittelut tapahtuneesta! 😥 Tuosta on ilmeisesti oltu jo yhteydessä asiakaspalveluumme ja palautetta saatu sitä kautta eteenpäin?

Osallistu keskusteluun