Elisa viihde premiumin pakko myynti?

  • 7 March 2022
  • 7 kommenttia
  • 424 katselukerrat

Täytyy tämän päivän kokemuksella sanoa, että Elisalla osataan pakkomyynti köyhälle kansalle. Minulle myytiin elisa viihde premium-paketti "hyvällä tarjouksella" kotikuituliittymän kera, mutta jätettiinpä kertomatta, että "maksat nyt sitten viihdettä 2 vuotta, vaikka sanot netin irti"!!! Mitä hel*ettiä??? Ihminen ei siis saa katkaistua jotain sopimusta, mitä ei edes käytä?? Ja parasta on, että tarjouskin loppuu juuri, joten kuukausihintakin vielä nousee!! Minulla ei ole varaa maksaa sairaseläkkeestä tuommoista, kun ruokaakin täytyy pöytään saada! Täytyy näköjään vaihtaa palvelua täysin ja jättää viihteet elisalle maksamatta! Vi*uttaa todella koko Elisan touhut! 


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +1

Elisa Viihde on erillinen paketti, ja se toimii myös muiden operaattoreiden internetyhteyksillä. Ikävä, jos sinulle ei ole asiaa kerrottu ymmärrettävästi. Käsittääkseni puhelut tallennetaan, joten voinet peruuttaa sopimuksen, jos markkinoinnissa on tehty virheitä. 

Minä olin tilaamassa ihan perus kotinettiä, kun minulle myytiin valheella Kotikuitu ja viihde premium-paketti yhdessä. Sanoin, että en viihdettä tarvitse, sillä en edes monisairaana jaksa televisiota katsella, mutta menin tyhmä halpaan, kun Kotikuitu oli näin halpa! Köyhänä otan, mitä halvimmalla saa, mutta en olisi tuohon halpaan mennyt, jos olisin saanut tietää, että maksan viihteestä vielä yli vuoden, vaikka netin pistän poikki! Rahatilanteen vuoksi yritin sitä sopimusta tänään katkaista, sillä minulla ei eläkkeestä jää vuokran jälkeen rahaa ruokaan ja nyt olen jumissa Elisan myynnin vuoksi! 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Minä olin tilaamassa ihan perus kotinettiä, kun minulle myytiin valheella Kotikuitu ja viihde premium-paketti yhdessä. Sanoin, että en viihdettä tarvitse, sillä en edes monisairaana jaksa televisiota katsella, mutta menin tyhmä halpaan, kun Kotikuitu oli näin halpa! Köyhänä otan, mitä halvimmalla saa, mutta en olisi tuohon halpaan mennyt, jos olisin saanut tietää, että maksan viihteestä vielä yli vuoden, vaikka netin pistän poikki! Rahatilanteen vuoksi yritin sitä sopimusta tänään katkaista, sillä minulla ei eläkkeestä jää vuokran jälkeen rahaa ruokaan ja nyt olen jumissa Elisan myynnin vuoksi! 

Elisa on tapauskohtaisesti näitä asioita katsonut ja suostunut sulkemaan mm. taloudellisista syistä viihde sopimuksia. Älä luovuta ihan vielä.

Minun mielestäni on jo siinä vaiheessa toimittu väärin jos olet tilatessa ilmaissut että ei ole varaa, ja sulle on silti tuputettu viihde mukaan.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +7

Kukuttaja-asiamiehelle viestiä jos Elisa ei suostu peruuttamaan tota määräaikaista sopimusta jonka ne on väkisin antanut sulle.

En todellakaan aio luovuttaa. Jos ei tosiaan saa tuota palvelua muulla katki, niin kuluttaja-asiamies kävi mielessä jo. 25€ kuukaudessa turhasta laskulla yli vuoden on minun taloudessa monen päivän ruuasta pois. Eilen vaan puhelimessa asiakaspalvelu sanoi olevansa kädetön asian suhteen, kun selitin tilanteeni. Aivottomalta kuulosti, ei kädettömältä... 

Käyttäjätaso 7

Aikaisemmissa keskusteluissa on vastaavanlaisissa tapauksissa esitetty yhteydenottoa

yksityisviestillä @OmaYhteisö-tiimille.  Eiköhän asia lutviudu tuota kautta.

Asiakasnumero/puhelinnumero kannattaa tallentaa omiin profiilitietoihin, niin hoituu nopeammin.

Jaa-a... Katsotaan, onko siellä yhtä kädetöntä touhua... Kiitos vinkistä.