Kun klikkaa ohjelman tallennettavaksi viihde-clientissä se merkintä saattaa hävitä jopa samana päivänä pariinkin kertaan.
tätä on nyt jatkunut jo 2-3 kk.
vaikuttaako siihen, että välillä käyttää toista laitetta (iphone/ipad)
Kun klikkaa ohjelman tallennettavaksi viihde-clientissä se merkintä saattaa hävitä jopa samana päivänä pariinkin kertaan.
tätä on nyt jatkunut jo 2-3 kk.
vaikuttaako siihen, että välillä käyttää toista laitetta (iphone/ipad)
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Puhelimen sovelluksen sisältäkin voi vaikka tehdä sovellukseen liittyvän vikailmoituksen:
Anna palautetta kohdasta. (Android sovelluksella ainakin.)
Tuoltahan voi toki kysäistä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Lähetä viesti Facebookissa
Lähetä viesti Twitterissä
Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.
Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.
(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
OmaElisassa:
Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
(Häiriöilmoituksetkin onnistuu)
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi