Skip to main content

Kun klikkaa ohjelman tallennettavaksi viihde-clientissä se merkintä saattaa hävitä jopa samana päivänä pariinkin kertaan.

tätä on nyt jatkunut jo 2-3 kk.

vaikuttaako siihen, että välillä käyttää toista laitetta (iphone/ipad)

Puhelimen sovelluksen sisältäkin voi vaikka tehdä sovellukseen liittyvän vikailmoituksen:

Anna palautetta kohdasta. (Android sovelluksella ainakin.)

Tuoltahan voi toki kysäistä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa 

Lähetä viesti Facebookissa 
Lähetä viesti Twitterissä

Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

OmaElisassa:

Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

(Häiriöilmoituksetkin onnistuu)


Osallistu keskusteluun