Kun klikkaa ohjelman tallennettavaksi viihde-clientissä se merkintä saattaa hävitä jopa samana päivänä pariinkin kertaan.
tätä on nyt jatkunut jo 2-3 kk.
vaikuttaako siihen, että välillä käyttää toista laitetta (iphone/ipad)
Kun klikkaa ohjelman tallennettavaksi viihde-clientissä se merkintä saattaa hävitä jopa samana päivänä pariinkin kertaan.
tätä on nyt jatkunut jo 2-3 kk.
vaikuttaako siihen, että välillä käyttää toista laitetta (iphone/ipad)
Puhelimen sovelluksen sisältäkin voi vaikka tehdä sovellukseen liittyvän vikailmoituksen:
Anna palautetta kohdasta. (Android sovelluksella ainakin.)
Tuoltahan voi toki kysäistä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Lähetä viesti Facebookissa
Lähetä viesti Twitterissä
Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.
Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.
(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
OmaElisassa:
Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
(Häiriöilmoituksetkin onnistuu)
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi