Avatessani Elisa Viihteen ja yrittäessäni tarkastella tallenteita, ilmestyi palkki: Tarkista Internet-yhteys.
Kaikki muut palvelut toimivat moitteettomasti. Missä vika?
Tämä toistuu aika ajoin, lähes kuukausittain.
Avatessani Elisa Viihteen ja yrittäessäni tarkastella tallenteita, ilmestyi palkki: Tarkista Internet-yhteys.
Kaikki muut palvelut toimivat moitteettomasti. Missä vika?
Tämä toistuu aika ajoin, lähes kuukausittain.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi
Onko digiboksi langattomasti vai kaapelilla? Jos langattomasti, niin kannattaa kokeilla verkkokaapelia mikäli mahdollista. Digiboksi on hyvä myös palauttaa tehdasasetuksille ja tämän voi tehdä menemällä Asetukset → Lisäasetukset → Palauta tehdasasetukset. Laite tulee ottaa käyttöön uudelleen ja laitteelle palautuu alkuperäiset asetukset. Vinkkejä vikatilanteisiin löydät myös täältä.
Jos ongelmat jatkuvat, niin kannattaa kääntyä meidän vikapalvelun puoleen.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi