Vastattu

Elisa Viihde -sovelluksen Kanavilla nyt -osio ei minulla toimi.

  • 10 September 2021
  • 1 kommentti
  • 109 katselukerrat

Saan ilmoituksen “Virhe videon toistossa - Yhteysvirhe videotoistossa. Tarkista internetyhteyden toimivuus ja yritä hetken kuluttua uudelleen.”. Tallenteita pystyn kuitenkin katsomaan.

 

Laitteena OnePlus 6, Android 11 ja OxygenOS 11.

 

Olen yrittänyt asentaa Elisa Viihde-sovelluksen uusiksi, kirjautua sekä viihde-tunnuksella, että Elisa-tunnuksella. Sovellus ei ole kysellyt erityisiä lupia, niin en myöskään pysty niitä erikseen myöntämään. Kokeilin puhelimen mobiilinetillä, sekä talouden wifillä.

 

Ostin Telian Liigapassin ja minulle olisi erityisen tärkeää, että pystyn ottelut toistamaan myös kännykkäni kautta, koska en ole aina kotona television ääressä.

 

Onko vastaavia ongelmia tiedossa? Tietenkin mahdollinen korjauskeino kiinnostaa.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen 13 September 2021, 12:02

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Saan ilmoituksen “Virhe videon toistossa - Yhteysvirhe videotoistossa. Tarkista internetyhteyden toimivuus ja yritä hetken kuluttua uudelleen.”. Tallenteita pystyn kuitenkin katsomaan.

 

Laitteena OnePlus 6, Android 11 ja OxygenOS 11.

 

Olen yrittänyt asentaa Elisa Viihde-sovelluksen uusiksi, kirjautua sekä viihde-tunnuksella, että Elisa-tunnuksella. Sovellus ei ole kysellyt erityisiä lupia, niin en myöskään pysty niitä erikseen myöntämään. Kokeilin puhelimen mobiilinetillä, sekä talouden wifillä.

 

Ostin Telian Liigapassin ja minulle olisi erityisen tärkeää, että pystyn ottelut toistamaan myös kännykkäni kautta, koska en ole aina kotona television ääressä.

 

Onko vastaavia ongelmia tiedossa? Tietenkin mahdollinen korjauskeino kiinnostaa.


Moikka @Ketku ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Toistuuko tämä siis jokaisen kanavan kohdalla vai ainoastaan Liigapassin kanavien kanssa? 

Lisäätkö myös asiakasnumeron profiiliisi, niin voidaan tutkia tuota lisää. :)