Skip to main content

Elisa Viihde -sovellus iPhonesta ja iPadista HDMI-piuhalla (lightning AV-sovittemella) tv:hen ei ole toiminut enää maaliskuun 2024 jälkeen.

Ensin virheilmoituksena oli:

"Videon toisto ei onnistunut Tarkista internet-yhteyden toimivuus ja yritä hetken kuluttua uudelleen. Toimintoa ei voitu suorittaa. (Virhe -12852 kohteessa CoreMediaErrorDomain.). (-12852)«

Eilen 12.9. poistettu Elisa Viihde -sovellus kokonaan ja asennettu uudestaan, jonka jälkeen uusi virheilmoitus:

"Videon toisto ei onnistunut Tarkista internet-yhteyden toimivuus ja yritä hetken kuluttua uudelleen. Ei voida avata. Sisältöä ei voida toistaa laitteessa. (-11868)"

Elisa Viihde -sovellus toimii laitteissa hyvin ilman HDMI-piuhaa. 

Testattu näillä laitteilla:

iPhone SE (toinen sukupolvi) (iOS 17.6.1)

iPhone 7 (iOS 15.8.3)

iPad Air (3.sukupolvi) (IOS 17.6.1)

iPad Air 2 (IOS 15.8.3)

 

Olisiko tuolta mitään apua:

https://support.apple.com/fi-fi/108399

Apua Applen Digital AV -sovittimille iPhonen, iPadin ja iPod touchin kanssa


Olisiko tuolta mitään apua:

https://support.apple.com/fi-fi/108399

Apua Applen Digital AV -sovittimille iPhonen, iPadin ja iPod touchin kanssa

 

Eipä sieltäkään apua löytynyt. Ruutu, Katsomo, Yle Areena yms. toimii tuolla kombolla vaan ei Elisa Viihde.

Kaivelin vanhoja keskusteluita ja löysin, että vastaavanlaista ongelmaa on ollut maaliskuussa muillakin ja joku vika sieltä sovelluksesta oli korjattu liittyen tuohon ensimmäiseen virheilmoitukseen, mutta kun Elisa Viihde -sovelluksen nyt asensi kokonaan uudelleen niin tuli vuorostaan tuo jälkimmäinen virheilmoitus.


Olisiko tuolta mitään apua:

https://support.apple.com/fi-fi/108399

Apua Applen Digital AV -sovittimille iPhonen, iPadin ja iPod touchin kanssa

 

Eipä sieltäkään apua löytynyt. Ruutu, Katsomo, Yle Areena yms. toimii tuolla kombolla vaan ei Elisa Viihde.

Kaivelin vanhoja keskusteluita ja löysin, että vastaavanlaista ongelmaa on ollut maaliskuussa muillakin ja joku vika sieltä sovelluksesta oli korjattu liittyen tuohon ensimmäiseen virheilmoitukseen, mutta kun Elisa Viihde -sovelluksen nyt asensi kokonaan uudelleen niin tuli vuorostaan tuo jälkimmäinen virheilmoitus.

Siitähän voi tehdä vika/häiriöilmoituksen:

Tarkista voiko sieltä Puhelimen sovelluksen sisältä tehdä sovellukseen liittyvän vikailmoituksen, anna palautetta kohdasta. ( Android sovelluksella ainakin voi.)

Muuten vaihtoehtoja vika/häiriöilmoitukseen:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen  24h vuoden jokaisena

päivänä, pyhät/arjet (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Soittakaa minulle /Häiriöilmoitus

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Häiriöilmoitukset

 

 


Vikailmoitusta vaan kehiin @Emmalii 😊

Kiva, kun liityit mukaan OmaYhteisöön @Emmalii !


Osallistu keskusteluun