Sovellus jumittaa, kun yrittää käynnistää sovellusta se lataa ja lataa harmaana mutta mitään ei tapahdu. Onko muillakin samaa ongelmaa vai onko se vain meidän taloudessa että millään laitteella ei toimi?
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Ei toimi tallenteet myöskään boksilla.
Niin jumittaa täälläkin😡
No eipä toimi täälläkään ei puhelimella , tietokoneella eikä LG:n telkkarillakaan.
Ilmottaudun mukaan. Digiboxi eikä Elisa Viihde appi eivät toimi kumpikaan.
Hienoa.
Katsokaa virhetiedotteet:
Häiriö alkanut: 7.12. klo 20:14
Arvioitu korjausaika: 8.12. klo 2:00
Elisa Viihde -palvelussa on parhaillaan häiriöitä joiden korjaustoimet ovat käynnissä.
Saat tietoa häiriöistä osoitteesta elisa.fi/hairiotiedotteet ja häiriökartalta elisa.fi/hairiokartta. Muutostiedotteet löydät osoitteesta elisa.fi/muutostiedotteet. Häiriö- ja muutostiedotteet näet myös Elisan kaapeli-TV:n infokanavalta 380. Tarvittaessa saat apua vikatilanteisiin osoitteesta elisa.fi/verkkoapuri
Mistä voi pyytää kk maksuun alennusta, vai hoitaako Elisa automaattisesti tämän??
Yleinen häiriö siis. Ei tarvi onneks äkkäillä itsekseen..:)
Täällä Kanarialla ihmettelin kanssa kun ei toimi, mutta ilmeisesti kyse ei sitten ole nettiyhteydestä tms.
Jää sitten muutama taltio katsomatta kun viimeinen käyttöpäivä tänään.
Jep sama ongelma, telkkarin oma appi ei toimi, boksi ei toimi, sivuilla ei toimi tallenteet. Siellä päivystäjällä paskat housussa ja IT tahkoaa ylitöitä tänään. :)
Tervehdys kaikille!
Vihteessä oli tosiaan eilen yleinen häiriötilanne josta johtuen monet viihteeseen liittyvät toiminteet olivat alhaalla. Suuret pahoittelut toimimattomuudesta!
Nyt viihde kuitenkin rokkaa taas ja kaikki pääsee nauttimaan siitä entiseen malliin 👍
Tervehdys kaikille!
Vihteessä oli tosiaan eilen yleinen häiriötilanne josta johtuen monet viihteeseen liittyvät toiminteet olivat alhaalla. Suuret pahoittelut toimimattomuudesta!
Nyt viihde kuitenkin rokkaa taas ja kaikki pääsee nauttimaan siitä entiseen malliin 👍
Once again...Vai nauttimaan…. Tarttee olla kyllä jonkin sortin masokisti….onneksi ensi kesänä pääsee eroon koko roskasta kun tulee valokuitu….
Mutta niin, haluaisin oikeasti vastauksen kysymykseen; Mistä voi pyytää kk maksuun alennusta, vai hoitaako Elisa automaattisesti tämän??
Maksan tästä “palvelusta” ja jos se ei toimi, haluan hyvityksen. Jotenkin haluaisin ajatella asian niin, että Elisa hoitaisi tälläiset asiat automattisesti.
Mutta niin, haluaisin oikeasti vastauksen kysymykseen; Mistä voi pyytää kk maksuun alennusta, vai hoitaako Elisa automaattisesti tämän?
Häiriötilanne oli kestoltaan 2 tuntia eli ei ajallisesti tarpeeksi pitkä hyvitysvelvollisuuden muodostumiseen.
Pahoittelut kokemastasi mielipahasta.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi