Puhelin sovelluksella kun laittaa ohjelman tallennuksellle ja yrittää ruveta katsomaan. Ilmoittaa vain virhe videon toistossa.
Puhelin sovelluksella kun laittaa ohjelman tallennuksellle ja yrittää ruveta katsomaan. Ilmoittaa vain virhe videon toistossa.
Siitähän voisi tehdä vaikka vika/häiriöilmoituksen:
Viihdesovellukseen liittyvän vika/häiriöilmoituksen pitäisi voida tehdä myös sieltä sovelluksen sisältä: Anna palautetta kohdasta. ( Mukaan tietoa: Puhelimen malli, ohjelmisto,ym.)
Tai asiakaspalvelun kautta:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Soittakaa minulle Häiriöilmoitus (muut)
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h, vuoden
jokaisena päivänä, pyhät, arjet.
(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>
Uusi viesti>Häiriöilmoitukset
(Liitteitäkin voi laittaa)
Puhelin sovelluksella kun laittaa ohjelman tallennuksellle ja yrittää ruveta katsomaan. Ilmoittaa vain virhe videon toistossa.
Sellaiset kotikonstit kannattaa kokeilla ainakin, että kirjaudu sovelluksesta ulos, poista se, käynnistä puhelin uudelleen ja lataa Viihteen sovellus takaisin. Jos tämänkin jälkeen ongelma jatkuu, niin voit tosiaan laittaa palautteen vaikka suoraan sieltä sovelluksesta, kuten Kimblez vinkkasi, ja asiaan palaillaan sulle vikapuoleltamme.
Tervetulotukset myös yhteisömme pariin!
Usein tallenteista katsoessa vähän ennen loppua tallenne pysähtyy ja uudellen käynnistettäessä tekstitykset jää pois
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi