Skip to main content
Vastaus

Elisa Viihde Viaplay aktivointi ei onnistu??

  • December 20, 2020
  • 5 kommenttia
  • 838 katselukerrat

Mellä on voimassa oleva sopimus mutta järjestelmä näyttää, ettei mitään sopimusta ole. Elisan laskuissa on viihde 39,90 €+ 12,90€. Eli pitäisi olla voimassa olevat sopimukset. Miten toimitaan?

Katsoin viden läpi, jossa aktivointi on kuvattu.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs

Kiitos :) Arvelinkin vähän ja tupla-tunnarit sieltä löytyikin. Passaako sulkea toi ylimääräinen pois sekoittamatta? Sen jälkeen pitäisi näkyä paremmin sopparit voimassa? :) 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • December 21, 2020

Moro @Ville 16# ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Täydenteletkö profiiliisi asiakasnumeron ja muut tiedot niin voidaan vähän vilaista mille tuo näyttää sopimuksen puolella? :) 


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • December 21, 2020

Profiiliin on nyt lisätty asiakasnumero yms.

 


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • Vastaus
  • December 22, 2020

Kiitos :) Arvelinkin vähän ja tupla-tunnarit sieltä löytyikin. Passaako sulkea toi ylimääräinen pois sekoittamatta? Sen jälkeen pitäisi näkyä paremmin sopparit voimassa? :) 


  • Tulokas
  • March 24, 2021

Yritin aktivoida tuota Elisa Viihde viaplayta, mutta tulee ilmoitus ettei onnistu koska on voimassa oleva toisessa maassa, minulla oli Viaplay Ruotsissa muutama vuosi taa päin eikä sen pitäisi olla enää edes olemassa, aaapuvah!!! 🤔🤣


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • March 25, 2021

Yritin aktivoida tuota Elisa Viihde viaplayta, mutta tulee ilmoitus ettei onnistu koska on voimassa oleva toisessa maassa, minulla oli Viaplay Ruotsissa muutama vuosi taa päin eikä sen pitäisi olla enää edes olemassa, aaapuvah!!! 🤔🤣

Melkein neuvoisin tosta nyt kysymään suoraan https://help.viaplay.com/fi/ sivulta löytyvän “Ota yhteyttä meihin” napin kautta, eipä oo itse tullut ainakaan kohdattua ikinä moista tilannetta :S