Vastattu

Elisa Viihde Viaplay aktivointi ei onnistu??

  • 20 December 2020
  • 5 kommenttia
  • 809 katselukerrat

Mellä on voimassa oleva sopimus mutta järjestelmä näyttää, ettei mitään sopimusta ole. Elisan laskuissa on viihde 39,90 €+ 12,90€. Eli pitäisi olla voimassa olevat sopimukset. Miten toimitaan?

Katsoin viden läpi, jossa aktivointi on kuvattu.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 22 December 2020, 15:57

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Moro @Ville 16# ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Täydenteletkö profiiliisi asiakasnumeron ja muut tiedot niin voidaan vähän vilaista mille tuo näyttää sopimuksen puolella? :) 

Profiiliin on nyt lisätty asiakasnumero yms.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Kiitos 🙂 Arvelinkin vähän ja tupla-tunnarit sieltä löytyikin. Passaako sulkea toi ylimääräinen pois sekoittamatta? Sen jälkeen pitäisi näkyä paremmin sopparit voimassa? :) 

Yritin aktivoida tuota Elisa Viihde viaplayta, mutta tulee ilmoitus ettei onnistu koska on voimassa oleva toisessa maassa, minulla oli Viaplay Ruotsissa muutama vuosi taa päin eikä sen pitäisi olla enää edes olemassa, aaapuvah!!! 🤔🤣

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Yritin aktivoida tuota Elisa Viihde viaplayta, mutta tulee ilmoitus ettei onnistu koska on voimassa oleva toisessa maassa, minulla oli Viaplay Ruotsissa muutama vuosi taa päin eikä sen pitäisi olla enää edes olemassa, aaapuvah!!! 🤔🤣

Melkein neuvoisin tosta nyt kysymään suoraan https://help.viaplay.com/fi/ sivulta löytyvän “Ota yhteyttä meihin” napin kautta, eipä oo itse tullut ainakaan kohdattua ikinä moista tilannetta :S