Elisa Viihteellä kestää 30-60sek vaihtaa kanavaa,... minne valittaa ??

  • 8 September 2021
  • 2 kommenttia
  • 98 katselukerrat

Juu Isäni kävi hakemassa uuden sim kortin hajonneen tilalle ja mukaan myyntii Elisa Viihde määräaikasena. Isäni väittää vieressä että ei se ole määräaikainen. Juu ongelma on että

kaapeli TV kanavat vaihtuu heti ja Elisassa kestää tolkuttoman kauana. Juuri näin on itse en hyväksy noin hitaasti vahtuvia kanavia ! Niin ja kuulemma kaapeli kanavat riittää. Arvio Elisa Vihteestä oli että se on ihan peruna.

Samaa tasoa on Elisan asikaspalvelu. Oma kokemukseni on että jos asiakaspalvelulla ei ole sähköposti osoitetta ja ilmaista puhelinnumeroa netissä näkyvissä on palvelu peruna ja en osta sitä. Näin ollen on aika monta pankkia ja vakuutusyhtiötä joilta en osta koskaan mitään.

Niin olisin kysynyt Elisalta  että onko tuo kanavan vaihto noin hidas mutta nyt kysyn teiltä että onko kanavan vaihto noin hidas ? Jos on niin jatko kysymys on että miten perunassa ootte erehtynyt tän tasoseen tuotteeseen ?

 

Tää on muuten toka kerta kun Elisa myymälästä isä tulee ulos jonkun muun kanssa

kun mitä meni hoitaa. Edellisellä keralla irtisaoimmen kaikki Elisan palvelutja olimme onnelisia

moi asiakkaita kunnes tänä keväänä moi ei enään osannut luottokorteilta veloittaa laskuja

ja siirryimme Elisalle. Juu huonosti menee Elisalla kun myynti on näin epäeettistä,

kun en ole osakas en voi antaa fuduja toimivalle  johdolle. Ihan ei ole sovittujen arvojen mukasta toimintaa myynnissä. Ostajan pitäisi edes tajuta mitä ostaa eikä sano, yess,yess, tosi cool!

 

Juu, kirjotan isän tunnareilla !

 

Siistitty vähän kielenkäyttöä -roopeg


2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2

Minä en ole Elisalla, olen vain asiakas. Onko tämä millä kanavilla? Ja miten Elisa Viihde on kytketty? Minulla kaapeli TV:ssä, kun rattaasta ohjelmalähteeksi on valittu katseltava kanava (kanavat 1-20) niin kanava vaihtuu noin 2-3 sekunnissa ja kun ohjelmalähteeksi on valittu IP Adaptive vaihtuu kanava heti kun vaihtaa toiselle kanavalle, minulla tosin Kotikuitu 1000Mbit/s nettiyhteys ja Elisa Viihde Premium digiboksi. Elisa Viihteessä voi tallentaa ohjelmia vapailta kanavilta vaikka monelta kanavalta yhtäaikaa ja erilaisia sisältö palveluja voi käyttää, jokaisella on tietysti omat käyttötarpeet. Tietysti myynti tilanteessa myyjän pitää käydä kaikki asiat läpi niin että ostaja ymmärtää mitä on ostamassa.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3

Moikka! Totta kai myyntitilanteessa täytyy toimia eettisesti ja käydä asiat läpi ostajan kanssa tarkasti. Jos myyntitilanteessa on ollut epäselvyyttä tai toimittu väärin, niin kannattaa olla suoraan kyseiseen myymälään yhteydessä, niin he voivat käydä tilanteen läpi. Asiakaspalvelumme tavoittaa numerosta 010190240 (mpm/pvm, ma-pe 8-18). Maksutta asiakaspalveluumme saa toki yhteyden varaamalla soittoajan, joka onnistuu osoitteessa elisa.fi/soittoaika 

Tuo 30-60 sek viive kanavan vaihtamisessa ei tosin kyllä normaalilta kuulosta. Olitko testannut vielä näitä vianrajaustoimenpiteitä? Millainen netti on käytössä, ja millaista nopeutta saat siinä esim. elisa.fi/nopeustesti -sivun kautta?

Osallistu keskusteluun