Vastattu

Elisa Viihteen ohjelmaversion kaista verrattuna boksiin

  • 13 tammikuu 2021
  • 3 kommenttia
  • 86 katselukerrat

Hei,

 

ostin Android tv:n ja totesin, että suoraan Androidin alla toimivan Viihde-apin kaista on huomattavasti heikompi kuin damalla kiinteällä yhteydellä Elisa Viihde-boksin kautta.  Harmillista, koska apin kautta hinta on vain 6,90.  Samalla yhteydellä, samalla televisiolla muut appi-palvelut toimivat normaalisti ja kuva on erinomainen (Netflix etc.).  Miksi ja onko korjausta tiedossa?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi maurimy 13 tammikuu 2021, 13:01

Hei,

 

ostin Android tv:n ja totesin, että suoraan Androidin alla toimivan Viihde-apin kaista on huomattavasti heikompi kuin damalla kiinteällä yhteydellä Elisa Viihde-boksin kautta.  Harmillista, koska apin kautta hinta on vain 6,90.  Samalla yhteydellä, samalla televisiolla muut appi-palvelut toimivat normaalisti ja kuva on erinomainen (Netflix etc.).  Miksi ja onko korjausta tiedossa?

Moikka @maurimy! Hmm, Puskuroiko toistettavat ohjelmat siis tuolla Viihde-sovelluksen puolella vai millaista ongelmaa tuolla puolella tarkemmin ottaen esiintyy? Oliko sinulla mikä televisio (merkki ja malli) käytössä?

Olitko testannut tuolle sovellukselle vielä sovelluksen poistamista ja uudelleenasennusta?

 

 

Ongelma oli eilen heti TV:n asennuksen jälkeen, että kuva Viihde ohjelman kautta tallennuksissa oli epätarkka.  Boksin kautta tallennuksia katsoessa kuva oli ok.  Nyt vika näyttäisi korjaantuneen itsestään!!! Ainoa toimenpide mitä tein välissä oli, että tiputin antennikanavat pois boksista, mutta tälöähän ei pitäisi olla vaikutusta, koska tallennukset houdetaan Elisan palvelimella.  Snyway, nyt toimii.  On helpompi käyttää Elisa appia, ei tarvitse  vaihtaa ohjelmalähdettä ja kahta kaukosäädintä.

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +3

Hei,

 

ostin Android tv:n ja totesin, että suoraan Androidin alla toimivan Viihde-apin kaista on huomattavasti heikompi kuin damalla kiinteällä yhteydellä Elisa Viihde-boksin kautta.  Harmillista, koska apin kautta hinta on vain 6,90.  Samalla yhteydellä, samalla televisiolla muut appi-palvelut toimivat normaalisti ja kuva on erinomainen (Netflix etc.).  Miksi ja onko korjausta tiedossa?

Moikka @maurimy! Hmm, Puskuroiko toistettavat ohjelmat siis tuolla Viihde-sovelluksen puolella vai millaista ongelmaa tuolla puolella tarkemmin ottaen esiintyy? Oliko sinulla mikä televisio (merkki ja malli) käytössä?

Olitko testannut tuolle sovellukselle vielä sovelluksen poistamista ja uudelleenasennusta?

Hei,

 

ostin Android tv:n ja totesin, että suoraan Androidin alla toimivan Viihde-apin kaista on huomattavasti heikompi kuin damalla kiinteällä yhteydellä Elisa Viihde-boksin kautta.  Harmillista, koska apin kautta hinta on vain 6,90.  Samalla yhteydellä, samalla televisiolla muut appi-palvelut toimivat normaalisti ja kuva on erinomainen (Netflix etc.).  Miksi ja onko korjausta tiedossa?

Moikka @maurimy! Hmm, Puskuroiko toistettavat ohjelmat siis tuolla Viihde-sovelluksen puolella vai millaista ongelmaa tuolla puolella tarkemmin ottaen esiintyy? Oliko sinulla mikä televisio (merkki ja malli) käytössä?

Olitko testannut tuolle sovellukselle vielä sovelluksen poistamista ja uudelleenasennusta?

 

 

Ongelma oli eilen heti TV:n asennuksen jälkeen, että kuva Viihde ohjelman kautta tallennuksissa oli epätarkka.  Boksin kautta tallennuksia katsoessa kuva oli ok.  Nyt vika näyttäisi korjaantuneen itsestään!!! Ainoa toimenpide mitä tein välissä oli, että tiputin antennikanavat pois boksista, mutta tälöähän ei pitäisi olla vaikutusta, koska tallennukset houdetaan Elisan palvelimella.  Snyway, nyt toimii.  On helpompi käyttää Elisa appia, ei tarvitse  vaihtaa ohjelmalähdettä ja kahta kaukosäädintä.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +3

Hei,

 

ostin Android tv:n ja totesin, että suoraan Androidin alla toimivan Viihde-apin kaista on huomattavasti heikompi kuin damalla kiinteällä yhteydellä Elisa Viihde-boksin kautta.  Harmillista, koska apin kautta hinta on vain 6,90.  Samalla yhteydellä, samalla televisiolla muut appi-palvelut toimivat normaalisti ja kuva on erinomainen (Netflix etc.).  Miksi ja onko korjausta tiedossa?

Moikka @maurimy! Hmm, Puskuroiko toistettavat ohjelmat siis tuolla Viihde-sovelluksen puolella vai millaista ongelmaa tuolla puolella tarkemmin ottaen esiintyy? Oliko sinulla mikä televisio (merkki ja malli) käytössä?

Olitko testannut tuolle sovellukselle vielä sovelluksen poistamista ja uudelleenasennusta?

 

 

Ongelma oli eilen heti TV:n asennuksen jälkeen, että kuva Viihde ohjelman kautta tallennuksissa oli epätarkka.  Boksin kautta tallennuksia katsoessa kuva oli ok.  Nyt vika näyttäisi korjaantuneen itsestään!!! Ainoa toimenpide mitä tein välissä oli, että tiputin antennikanavat pois boksista, mutta tälöähän ei pitäisi olla vaikutusta, koska tallennukset houdetaan Elisan palvelimella.  Snyway, nyt toimii.  On helpompi käyttää Elisa appia, ei tarvitse  vaihtaa ohjelmalähdettä ja kahta kaukosäädintä.

Pääasia, että nyt pelittää :thumbsup_tone1: Mukavia katseluhetkiä sinne!

Jos muuten sinulla puuttuu vielä Elisa Viihde Viaplay ja haluaisit sitä kokeilla, voit laittaa viestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle asiasta, niin voidaan tutustumistarjousta katsoa! :slight_smile:

Osallistu keskusteluun