Vastattu

Elisa Viihteen päivitysmerkintä

  • 22 January 2021
  • 11 kommenttia
  • 429 katselukerrat

Käyttäjätaso 1

 

Tänään oli yhteyskatkos Elisa Viihde boxilla niin että tallennusvalikko ja suoratoistopalvelut eivät toimineet. tuuletin virtajohtoa, niin yhteys palasi.

Nyt kun kävin katsomassa Elisa Viihde -kohdalta omilta sivuiltani niin siellä lukee - aivan oikein, että “liittymälle on tilattu muutos.”

Soitin jokin aika sitten Asiakaspalveluun,  koska muutan maaliskuun alusta ja sovittiin liittymän siirrosta uuteen osoitteeseen. Tilausvahvistuksessa kyllä lukee oikea päivämäärä että “toivottu päivämäärä 26.2.2021”

Mutta miksi sivuillani nyt lukee että "Päivittyy 23.1.2021". Eli juurikin tänään ??

Ette kai aio siirtää tätä uuteen osoitteeseen reilua kuukautta liian aikaisin, kun siirto on tilattu päivälle 26.2.2021. Näinkin on kerran aikaisemmin tapahtunut.

Kirjoitin viestiä sivujeni kautta aspaan, mutta kokemuksen mukaan vastaus sitä kautta voi viipyä viikonkin.

ja voinhan taas vertailla vastausten ja selitysten kirjavuutta täällä ja siellä.

asiakasnumeroni ja tietoni löytyy profiilissani

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Pärrä 25 January 2021, 15:44

Katso alkuperäinen viesti

11 kommenttia

Käyttäjätaso 1

lisäksi nyt kun menin digiboxin asetuksiin ja yritän avata lisäasetukset, jotka vaativat pin -koodin, niin tarkastin sen omilta sivuiltani. ei huoli Pin koodia.

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Olitkos nyt jo ehtinyt saada selvyyden vai vieläkö OmaElisassa näyttää hassulta nuo päivämäärät? :) 

Käyttäjätaso 1

asiakaspalvelusta laitettiin viestiä omapalvelun sivuille. Liittyi muuttoilmoitukseen, ei vain minulle kerrottu että tällainen päivitys tulisi vaikka varsinainen sopimus on vasta reilun kuukauden päästä.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Okeii no mutta hyvä, että kuitenkin selvisi. :) 
 

Käyttäjätaso 1

ja jälleen tälle päivälle oli tässä päivitysmerkintä. ja netin avatessa tietokoneella, tuli kirjautumiskehotus modeemin asetuksiin, sitten turvallisuusongelma tiedotteita yms. peetä.

taas ei ymmärretty asiakaspalvelusta kuitenkaan yhtään mitään.

sanotaan että vika olisi taas minun internetin käytössä. vaikka ihmeesti nämä viat ajoittuu täsmälleen niihin päiviin kun OmaElisan sivuilla on että Elisa Viihde sopimus päivittyy.

Ja mistään verkko ongelmasta ei ainakaan tässä 23.1. olleessa päivityksessä ei ollut, koska se korjaantui digiboxin virtajohtoa tuulettamalla.

Näistä ei ole edes ennakkoilmoituksia. Montakohan muuttoon liittyvää päivityksiä tulee vielä olemaan ?

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Tästä olikin jo ilmeisesti tuolta toista kautta vastailtu? :)  Eli onhan asiaan löytynyt jo selko? :)

Käyttäjätaso 1

Tästä olikin jo ilmeisesti tuolta toista kautta vastailtu? :)  Eli onhan asiaan löytynyt jo selko? :)

oliskin

ei asiakaspalvelussa osata sanoa mitään. Ei tiedetä mistä se päivitysmerkintä tulee. “jotenkin varmaan liittyy siihen muuttoilmoitukseen.”

Tänään siellä on sitten taas että päivittyy 4.2.2021. yllätys yllätys.

alkaa olemaan jo aivan sama.
Elisallakaan ei ole enää mitään kiinnostusta ottaa vastuuta tuottamistaan palveluista.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Kävin tarkistamassa tuota kollegan kirjoittamaa viestiä ja käytännössä ihan oikein hän siellä sen kirjaili. Siitä ei siis nyt ole tarkempaa havaintoa miksi tuo seuraa kalenteria päivä kerrallaan eikä näytä suoraan sitä tulevaa päivämäärää, mutta tämä ei kuitenkaan riko tai vaikuta käytännössä mitään. Se on ainoastaan esteettinen haitta OmaElisan näkymässä

Käyttäjätaso 1

juu onhan se esteettinen haitta tosiaan tuo että Elisa Viihde tallenteet pyörittää vaan  rinkulaa.

Modeemin valot välillä vilkkuu punaisena, välillä ei ollenkaan välissä sitten normaalisti vihreänä.

Jos tämä jatkuu, saatte kyllä unohtaa muuttopalvelun.

Saletisti tämä jatkuu myös muuton jälkeen. eikä sittenkään vika ole Elisassa.

Olen resetoinut modeemin kaksi kertaa, laittanut ethernet piuhan kiinni, resetoinut digiboxin yms.

Ihmeesti vaan tämä ongelma alkoi seuraavana päivänä kun sen muuttotilauksen tehnyt…

ennen sitä elisa viihde pääosin  toimi vaikka missä asennossa, piuhalla tai ilman.

Nyt toisinaan eilisestä asti tietokoneella tulee kuvan mukaisia ilmoituksia.
Ennen modeemin resetointia, ja myös sen jälkeen.

Eli nyt kaivatte sitten sen vastuuntuntonne jostain naftaliinista ja odotan korjausta huomispäivänä. kiitos

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1

Kollega taisikin tarkoittaa, että tuo OmaElisassa näkyvä “sopimus päivittyy” -tieto on se esteettinen haitta.

Netin toimivuus on totta kai selvästi enemmänkin, kuin esteettinen ongelma. Asia olikin jo hyvin käsittelyssä kanssasi tuolla toisessa kanavassa, joten jatketaan ihmeessä sitä kautta asian hoitamista. :slight_smile: 

Käyttäjätaso 1

 

Asia olikin jo hyvin käsittelyssä kanssasi tuolla toisessa kanavassa, joten jatketaan ihmeessä sitä kautta asian hoitamista. :slight_smile: 

Jaa "hyvin" käsittelyssä…

minulle ilmoitetaan että olette huomanneet että nettiyhteydessä on ollut useampia katkoksia. Kiitos tiedosta mutta Minä olen sen huomannut jo monta päivää sitten. 

Kun ei voida mitenkään käsittää että Elisa voisi alkaa kaivaa niitä syitä muualta kun asiakkaan päästä.

Pyydetään kokeilemaan sitä ja tätä ja tuota. Ja kun olen ne kokeillut ihan ensimmäisenä. Niin sitten onkin talon johdotukset vialliset... 

Juu jatketaan ihmeessä vaan. Mutta ehkä olisi Elisan vuoro tarkistaa johdotukset. 

 

 

 

 

Osallistu keskusteluun