Tänään oli yhteyskatkos Elisa Viihde boxilla niin että tallennusvalikko ja suoratoistopalvelut eivät toimineet. tuuletin virtajohtoa, niin yhteys palasi.
Nyt kun kävin katsomassa Elisa Viihde -kohdalta omilta sivuiltani niin siellä lukee - aivan oikein, että “liittymälle on tilattu muutos.”
Soitin jokin aika sitten Asiakaspalveluun, koska muutan maaliskuun alusta ja sovittiin liittymän siirrosta uuteen osoitteeseen. Tilausvahvistuksessa kyllä lukee oikea päivämäärä että “toivottu päivämäärä 26.2.2021”
Mutta miksi sivuillani nyt lukee että "Päivittyy 23.1.2021". Eli juurikin tänään ??
Ette kai aio siirtää tätä uuteen osoitteeseen reilua kuukautta liian aikaisin, kun siirto on tilattu päivälle 26.2.2021. Näinkin on kerran aikaisemmin tapahtunut.
Kirjoitin viestiä sivujeni kautta aspaan, mutta kokemuksen mukaan vastaus sitä kautta voi viipyä viikonkin.
ja voinhan taas vertailla vastausten ja selitysten kirjavuutta täällä ja siellä.
asiakasnumeroni ja tietoni löytyy profiilissani
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Pärrä
Katso alkuperäinen viesti